Ne Güzel Bir Doğum Günü

Evet dün 19 Temmuz’du ve ben bir yaşımı daha doldurarak 21 yaşına girmiş oldum. Lan garip aslında büyüyor olmak. Dün öğlen saat 4’e kadar günüm çok iğrenç geçti. Aslına bakarsak kimseden bir beklentim yoktu. Zaten 18’ini 19’una bağlayan gece Cananım mesaj atmış kutlamıştı ama öğlen saat 4 e kadar tek bir kutlama mesajı gelmeyince de insan her ne kadar bir beklenti içinde olmasa da üzülüyor. Zira çevremde aşağı yukarı herkesin doğum günün bilir ve kutlarım. Her neyse, bir önceki günden söz vermiş olduğum üzere saat öğlen 1’den beri Mustafalardaydım. Ahmet‘le ikisi playstation oynuyor ve bende kendi kendime flüt falan çalıyordum. ( Bu arada FLÜT VÜRTİÖZÜyümdür ayıptır söylemesi.) Lan baktım bunlar oyuna iyice kaptırmışlar, lan nasıl canım sıkıldı, nasıl canım sıkıldı anlatamam. O esnada işte bloga girip birkaç yazı yazdım. Baktım olmuyor, patlıyorum sıkıntıdan, dedim “ben gidiyorum eve”. Bunlar iyi sen bilirsin dediler ve oyuna devam ettiler. Neyse, içeri gittiğim de bir de baktım Seval mesaj atmış. Mutlu oldum. O esna da bizimkiler girdi odaya, bir döndüm ellerinde bir poşet, sarıldılar bana. Lan nasıl mutlu oldum, nasıl mutlu oldum, inanın şimdi yazarken bile o mutluluğu hissediyorum. Hatta sırıtıyorum. Neyse, poşeti bir açtım; o an çıldırdım! Hani MTV de bir program var Pimb My Ride diye. Xzibit abimiz kapıyı çalar, kapıyı açan o an manyak gibi üstüne atlar, ağlar falan, aynı o durum. Lan ne çıktı paketten? MP3 Player 🙂 Hem de iki GB 🙂 Tutmuş Ahmet’le ikisi almışlar. O ana kadar hayatımın en yalnız geçen doğum günü nasıl da süper bir güne dönüştü! Daha sonra ben biraz kendime gelince annem aradı; kutladı. Şimdi, Mustafa’ya da Ahmet’e de dedim, bundan sonra doğum günümde hiçbir şey almayacaklar .  Kendimi rahat hissettim. Dur lan belki merak eden vardır, işte kutlama listem;

1. Cananım
2. Seval
3. Mustafa & Ahmet
4. Annem
5. Nalan
6. Mert & Özden & Vildan & Burak

ve birkaç yerden kutlama maili, bir de gizli, numaradan arayıp sesimi dinleme. Evet güzel bir gündü. Kaç puan? 10 üzerinden 10, evet. Sabah ki moralsizliğimi akşam ki mutluluğum telefi etti. Çocuklara söz verdiğim gibi, fiyatına bakmadım. Ne kadardır bilmiyorum, ama onların bu parasızlığında bana bu güzelliği yapmış olmaları o kadar keyif verici ki 🙂 Mutlu bir insanım, en azından şimdilik.

Bir Cevap Yazın

