Kıl Dönmesi Ameliyatı Oluyorum

Gülmeyin len sakın! Evet efendim, olan oldu: Bu kardeşiniz kıl dönmesi diye de bilinen rahatsızlığa yakalandı 😦 http://www.pilonidalsinus.org/ Şu siteyi de inceleyip iyice karar verdim lan. Doktora gittim. Daha başlangıçmış ve iyi olmuş, dedi erkenden geldiğim. Neyse, Cuma günü (26 Eylül) saat 2’de Özel Anadolu Hastanesi’nde cerrahi operasyona giriyorum. Lan operasyon dediğim 20 dakikalık bir işlem yani. Şimdi buradan linkini veriyorum. Aha bu resimdekine benzer bir durum söz konusu ise kuyruk sokumunuzda (erkek arkadaşlar), bir doktora gidin derim. Gelişen tıp sayesinde o kadar sıkıntı olmuyormuş. Gerçi şimdi benim operasyondan sonra 10 gün yatmam ve sonraki 3 hafta da kontrollü olmam gerekiyormuş. Lan o değil de 1 ay davuldan uzak kalıcam, hadi hayırlısı. Neyse, ya düşündüm de böyle hoş olmayan bir şeyi neden yazıyorum buraya? Ama olsun, belki sizde de varsa sayemde erkek farkına varırsınız.

One response to “Kıl Dönmesi Ameliyatı Oluyorum

  1. Ahmet Gokhan Tiryaki

    hocam gecmis olsun. ben de ameliyat oldum ve basimdan gecenleri ########################### sitesinde anlattim. tekrar gecmis olsun.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s