Fantastik Hikayeler İlk Baskı

Hayatımın hem en kötü hem de en güzel günlerinden birisi bugün. Kötü, çünkü bugün hayatımın iki yılını çöpe attım. Güzel çünkü bunun acısıyla ilk hikayemi yayınlıyorum. Okuyanlar bilirler bir süredir üzerinde çalıştığım o fantastik hikaye projesini. Bu akşam bitti o hikaye. Bu da My Resort tarihinin en önemli başlıklarından birisi oluyor. Yayınlamayı düşündüğüm şekilde PDF formatıyla yayınlıyorum hikayeyi. Umarım beğenirsiniz. Bu hikayeyi yazmak birkaç ayımı aldı. Çünkü orada yazan her satırı gerçekten hissederek yazdım. Burada hissetmekten kastım hakkını vermek, baştan sağma yapmamak oluyor. İlham veren, destek veren herkese çok teşekkür ederim. Burada isim yazmayacağım. Ama dosyada yazıyor. Şu an çok heyecanlıyım aslında. Gelecek tepkileri çok merak ediyorum. Ne derseniz deyin ama işte “LOTR özentisi olmuş”, yok “bilmem kimden araklamışsın” demeyin. Cidden hikayenin özgün olması için çok uğraştım.

Arkadaşlar bir anlamda reytingi de ölçmek için dosyayı Rapidshare’a yüklüyorum. Umarım kimse indirmekte sorun yaşamaz. Yaşayan olursa mail atsın ya da yorum yazsın ben görürüm. İnanın bu emeğimin karşılığı en çok yorumlarınız olacaktır. Beğenmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar. Haydi bakalım;

Buraya tıklayıp indirin.
Dosya Boyutu: 1 MB

3 responses to “Fantastik Hikayeler İlk Baskı

  1. Maalesef inmiyor… 😦

  2. link ölmüş sağolun uyardığınız için. yeniledim şimdi.

  3. Link Gene ölmüş maalesef 😦

Bir Cevap Yazın

