Nasıl Bir Laboratuvar Oldu Bu?

Lan bu gün belki de hayatımın en enteresan laboratuvarına girdim: Çevre Kimyası 2 Laboratuvarı. Yani dersin geneli için konuşmuyorum. Sadece bugün yaptığımız deneyde olanları düşünerek yazdım bu cümleleri. Deney asistanı Akif Hoca, yeni Araştırma Görevlisi olmuş. Valla benim gördüğüm kadarıyla süper birisine benziyor ama tabi şu andan kesin konuşmak istemiyorum. Ama yanılmayacağım gibi geliyor, neyse.

Abi her şey güzel başladı aslında.  Ama ne zaman ki quiz kağıdı geldi önüme, aha dedim Mesut bittiğin andır. Hakikaten de 3 sorundan sadece 1 tanesini ki “What is  heavy metal? Give four examples” gibisinden bir soruydu, yaptım verdim. Moralim haliyle öpüştü yerlerle. Sonra deneye başladık. Lan ne güzel; tarttık,  ölçtük, biçtik koyduk materyali fırına. Şimdi deneyin ne deneyi olduğundan falan bahsetmeyeceğim. Neyse, abi sen tak! Elektrik kesil… Ee, hocam ne olacak falan, hocamız dedi ki, sabah yapan grubun numunelerini inceleyin artık. Biz tuttuk tüm tüpleri yıkadık. Hoca yanımıza geldi ve “bir buçuk saat sonra gider, inceleriz makinede” dedi. Tam o esnada elektrik geldi.  Biz de dedik hocam madem vaktimiz var, hazırlayalım yeniden. Neyse abi, başladık hazırlamaya. Fırına koyduk. 15 dakika 175 C’de pişirdik 🙂 Neyse, 5 dakikalık bir soğuma süresi başladı. Lan fırının ekranında şöyle yazdı: “Press Any Key!” Şimdi ben dedim lan bak 2 dakikadır soğuyor hala 175 derece. Bence bir herhangi bir tuşa basalım abi. Neyse biraz daha geçti 1 dakika kaldı, ben dayanamadım “5” numaralı tuşa bastım. Lan alet durdu! Tabi bizim grupta bir bağrışma bir çağrışma. Lan n’oluyo be 🙂 Görsen okurum, laboratuvarda asistanlar dahil herkes bana böyle nasıl bakıyor! Hele bir de yan gruptan laf maf söylediler acayip canım sıkıldı. Neyse, hocayı çağırdık. Hafif fırça attı bize. Sonra durdurdu falan. Tüpleri aldık içinden. Bekledik saat 17:00’de bitmesi gereken laboratuvardan 17:43’te çıktık. Geberdim yorgunluktan. Hele hele bu deneyin raporunu düşündükçe…

10 responses to “Nasıl Bir Laboratuvar Oldu Bu?

  1. meshugass

    mesudum kendimi sensn yerine koydum da aynı şeyi bende yaparmışım yaa!! yılma sen tepkilerle, aldırma he de geç adamım..destekçinim sonuna kadar böle biline!!!! 😀 😀

  2. meshugass

    sensn “senin” olacak bu arada ya 🙂

  3. somekindofhuman

    “What is heavy metal? Give four examples”

    -heavy metal bir müzik türüdür. örnek: black sabbath, deep purple, judas priest.

    iyi ki yokmuşum o labda 😀 hiçbişi bilmeden gider bunları yazardım valla 😀

  4. proofhead

    Lan aklımdan geçmediyse benden adisi yok yeminle 😀

  5. meshugass

    😀 o na değinmek istemedim bende cidden ama enstantenik bi durum cidden o an 😀

  6. proof head ben senin yaziya bisi demicem de of volkinenin yoruma bak ya .arkadasim sen doga ustu olaa devam bosver bu okul senlik deil hihi

  7. proofhead

    Ciddi anlamda haklısın 😀

  8. somekindofhuman

    “volkinenin” i okurken yanlışlık yaptım “volkininenin” diye okudum nedense. ayrıyetten selma hanım’a buradan sesleniyorum ben o okul için yaratılmışım 😀 dönem sonunda çok çılgın bir ortalama bekliyor beni aha buraya da yazıyorum. bi de sen hihi diye gülme selma 😀 hiç gözümde canlanmıyor valla. mesut hak verme olum ayıp be. insan der ki “bizim bölüm volkansız çekilmez”. ayıp yahu. çok ayıp.

  9. meshugass

    volkan tek geçerim seni her ortamda adamım 😀

  10. Vuay genclik vuay neler olmus neler bitmis be yahu 3senede…

Bir Cevap Yazın

