Ayakkabı Aldım

My Shoes

My Shoes

Aslında yapmamam gerekirdi. Zira diğer ayakkabım hala sapasağlam 🙂 Ama bir anlamda hediye fiyatına denk geldiği için aldım bende ne yalan söyleyeyim. Bilen bilir benim anti-convers‘ci olduğumu. Gerçi anti-facebook‘cuydum ama, Allah kötü insanlardan razı olmasın. Neyse, Espark‘ta Deichmann var. Oradan aldım. Victory markası. 39.90’a. Ama herif paraüstü olan 10 kuruşu vermedi. Ayakkabı yandaki resimdekine benziyor ama aynısı değil. Valla baktım sağına soluna, öyle fazla parçalı bir ayakkabı değil. Yani sağlama benziyor ama içimden “Ulan kesin Çin Malıdır bu” demedim de değil hani. Altının düz olması, o heybetli duruşuna rağmen hafif olması, ayağı iyi kavraması tercih nedenim oldu valla.

18 responses to “Ayakkabı Aldım

  1. iyi yapmışsın

    banada alıp yollsanda bn paranı yollasam sana çok minnettar kalırım

  2. bnde deichmandan ayakkabı aldım çok süper oradakiler bu da süpermiş hayırlı olsun

  3. Sağol; epeydir giyiyorum memnunum hala 🙂

  4. tiger’den isini tanımam biraz fiyatı tuzlu ama değer ben şuanda 6. ayakkabımı eskittim tiger adidas nike falan hespi yalan en isi tiger .

  5. bence en iyi spor keten markası etnies göründe bir kilitlenip bakın:d süper bişi
    fiyatı 150 ; 180tl arası gidio süper

  6. ayıboğan

    daichman hiç iyi bi mağaza deil bir kere bile girmişliğim yok sürekli giydiklerim şunlardır resimlerinide koyıım:http://3.bp.blogspot.com/_HshTMYttcWs/Swo5ZsbcS_I/AAAAAAAAEzg/qzga2zbhiyA/s400/adidas+bayan+ayakkab%C4%B1lar%C4%B1+001.jpg

    sonra bir de şunlar

    bir de şu


    sondan birinci olan ..ben bu arada bunları hava atmak için koymadım bunlar kendi ayakkabılarımın modellerinin aynısı ama renkleri deil .ben sadece görüşümü belirttim

  7. güzel ayakkabı ucuz da ne bekliyonuz.d

  8. Zéq...

    ya bu manisada buLurnurmu??

  9. slm herkese vyt ayakkabı aldım daichman dan ve 1 buçuk ay oldu ve alt topuk yeri açıldı 6 ay garantili ne yapmam lazım bilginiz var mı?

  10. bende etnies hani renkler ve zevkler wardırya ama bu markada bnm etnieslere benziyor hem ucuzmuşta ısparta iyaş parkta gördüm ama ne yalan söyleyim giymedimmm ama tavsiye ederimm

  11. sdasdas

    git yabdır

  12. bende aldım VTY*dan gercekten cok guzel ve ck rahat..(Wéa)

  13. Valla bn hep vty ayakkabı alıyorum çok memnunum graffiti-rap-hip hop ile ilgilenenlere tavsiye edilir arkadaşım graffiti ile ilgileniyordu onda vardı vty bn onunkini çok beğenmiştim bn aldım çok memnun kaldım

  14. vfdxsgbd

    aHy ayakkabıYa Tap Tap… Bunun fiyaTı tam oLarkTan Ne kadaR

  15. Furkan

    flo dan ayakkabı almayın hem çok pahalı hemde hç ii değil en ucuzu ve güzeli deıchmann

  16. sizin orda ayakkabı dünyası, hangar tarzı yerler yok mu la? yazık..

  17. bu ayakkabı nerede satılıyo bileniniz var mi vty mi??

Bir Cevap Yazın

