Ha Ha Büyükerşen :)

İşe yaramadı evet 🙂 Yılmaz Hoca başına vura vura aldı Büyükşehir Belediyesi’ni yine. Galiba Türkiye rekoru da oldu bu. 3 dönem ardarda seçilen var mıdır bilmiyorum. Ben bu satırları yazarken Tepebaşı Belediyesi’ni de DSP almıştı. Ama Odunpazarı’nda büyük bir çekişme vardı.  Mutluyum lan 🙂 Bugün seçimlerde 3. defa oy kullandım. (Daha önce genel seçimlerde ve referandumda oy kullanmıştım.)

İşin güzel tarafı artık insanların neyin doğru neyin yanlış olduğunu görmesi. Aslında bu yanlış bir cümle oldu. İnsanların kimin ne yaptığını yapmadığını görmesi. Evet, bu cümle doğru oldu 🙂 Yani hani n’oldu bas bas bağırıyordular? Neyse dur, bu yazı giderek başka bir hal almaya başladı. Burada bir son veriyorum. Ama mutluyum. Şimdi benim tahminimce Eskişehir’i ilerleyen günlerde şunlar bekliyor;

:: Batıkent ve Çamlıca’ya tramvay hattı döşenecek.
:: AK Parti artık Eskişehir’e hiç bir yatırım yapmayacak. Bu hızlı tren projesinin devamı gelmeyecek.
:: Eskişehirspor, uzun bir süre transfer yapamayacak. Bak bu kötü olacak işte.

Valla dua ediyorum iyi dileklerim doğru çıksın diye. Kötü dileklerim konusunda da umarım yanılırım, göt olurum. Evet, bu yazı bitti.

2 responses to “Ha Ha Büyükerşen :)

  1. mesut malesef rekoru hala melih gökcek önde götürüyor.4.dönem ankara büyükşehir bel başkanlığınıda aldı bu seçimlerde.keçiörende ki yaptığı bir dönemlik başkanlığıda sayarsak tam 5 dönem oluyor

  2. proofhead

    Evet haklısın gerçekten de öyleymiş. Ankaralılar vazgeçemiyor demek ki 🙂 Zaten bir sonraki seçime kendi üzerine geçirir Ankara’yı 🙂 (Can sevgilerle kardeşim )

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s