1 Liraya Kitap!

06259Aldım, 1 liraya kitap aldım bugün. Gerçi 5 liraya da aldım. Hatta dur lan, toplamda 15 liraya şu kitapları aldım;

  1. Başlangıcından Bugüne Heavy Metal: 5 lira
  2. Peri Masalları Üzerine: Tolkien’ın kitabı. 3 lira.
  3. Michel Strogoff: Jules Verne’in kitabı. 1 lira.
  4. Silahlara Veda: Hemingway’in kitabı. 5 lira.
  5. Gizli Yediler Tren Soyguncuları: Serisi vardı çocukluğumdan. Eksik kalmasın diye aldım. 50 kruş.
  6. Kendi Öykünü Yarat: 3 kitap kardeşim için aldım. 1.5 lira.

Nereden aldım peki? Asıl soru bu değil mi:) Eskişehir’de olanlar, Yıldız otobüs durağının hemen karşısında ŞEN Kitabevi diye bir yer var. Tasfiye nedeniyle indirimli satış. Eskişehir’in en büyük sahafı. 500 000’in üzerinde kitap varmış. Fantastik Edebiyat kısmını sömürmüşler, çok üzüldüm lan. Neyse, yolunuz düşerse bir uğrayın bakın derim.

One response to “1 Liraya Kitap!

  1. hemingway iyidir.tolkienin kitabınıda ucuza bulmana sevinmiş bulundum…bedavaya taparız markadan kaçarız! cıkar o ayağındaki nikeleri şimdi buro 🙂

Bir Cevap Yazın

