Zavallı Gamze Bilgiç :)

Lan bu çakma mailler öldürüyor beni gülmekten 🙂 Az önce bir tane gelmiş arkadaşımdan. Mail aynen şu şekilde;

23 Eylül 2008 Salı tarihinde Gamze Bilgiç yazdı:

Merhaba, ben Ankara’dan Gamze. Yaşım 17.
Babamı 2 yaşındayken kaybettim.
Babamdan kalan emekli maaşımızla geçiniyoruz.
Bundan 2 yıl önce kan kanserine yakalandım.
Sanırım ölüme yaklaştıkça dünyaya olan özlemim dahada artıyor..
Yeşil kartlı olduğum için birçok sağlık gideri karşılanırken,
bazı ilaçların yeşil kart kapsamına girmemesi ve diğer sağlık giderleri,
annemi zor durumda bıraktı. Doktorlar, iyi bir tedavi ile kurtulma
şansının bulunduğunu belirttiler.
Çesitli kuruluslar tedavim için yardimlar yapmakta. Bazi Internet kuruluslari ile
yapmis oldugum yazismalar sonucunda da, eger benim yazmis oldugum
e-mail 100,000 ulasirsa 100,000 dolar yardim yapacaklarini belirttiler.
Sizden para pul istemiyorum sizden ricam bu maili tanidiginiz herkese göndermeniz.
Şimdiye kadar bir dolu mail gönderdiniz… Lütfen bunu da gönderiniz…
Size gelen bu maile sayaç eklenmiştir. Her mail gönderilişinde barkot
sayacındaki sayılar gönderdiğiniz mail sayısına göre değişecektir.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
GAMZE BİLGİÇ
gamze.bilgic06@gmail.com

Lan harbiden yuh be 🙂 Şimdi tabiki bu maili tamamen temiz kalple forward eden arkadaşlarım var. Bana gelen mailin üst kısımlarında yine her zaman ki gibi onlarca mail adresi vardı başkalarına ait. Daha önce de bir yazımda belirtmiştim, bu tip sahte maillerde amaç işte bu mailin üst kısmında biriken e-posta adreslerini toplamaktır. Maillerde anlatılan olayların, kişilerin genelde gerçeklerle alakası yoktur. Ya saçma bir telefon numarası vardır ya da bir mail adresi. Ben daha önce de böyle bir numarayı aradım. Böyle bir numara yoktur dedi lan operatördeki kız 🙂 Haa, gelelim bu ablamızın mailine:

1. Şimdi sayaç mayaç demiş, hikaye. Maile sayaç eklenmesi diye bir şey ben bugüne kadar duymadım. Yani google’da da arattım, çıkmadı. Lan nacizane düşündüm acaba böyle bir şey nasıl mümkün olur diye, bence en azından maile tutturulan birkaç dosya olmalı ki sayaç vazifesi görsün. Yollanan maillerin hepsi eklentisiz, metin mailleri. Zaten hotmail’in kendisi koymadıkça, hotmaile sayaç koyulamaz. Yani bu sayaç olayı yalan.

2. Kız demiş 100.000 ulaşırsa, muhtemelen 100.000 kişiye ulaşırsa demek istemiş, 100.000 dolar verecekler. Ulan kan kanseri bir hasta için sanmıyorum 100.000 $  lık masraf olacağını, yuh! Bir de ne güzel işmiş böyle adam başı 1 dolar 🙂 Baya ta..aklı bir şirket herhalde.  Reklam tıklama siteleri bile en fazla 0.04 dolar veriyor reklam başına.

3. Eveet, gelelim en önemli yalana: Gamzeciğim, babanın emekli maaşını alıyorsan sigortalısın demektir. Sen yeşil karttan yararlanamazsın ki 🙂 Yeşil karttan yararlanman için sigortan olmaması lazım.

Bu tip mailleri ne yazarsa yazsın lütfen iletmeyin. Çünkü yolladığını mailin üst kısmında biriken mail adresleri bazı kişilerce toplanıp firmalara satılıyor reklam amaçlı. Hani gereksiz mail dediğimiz mailler var ya, işte alayı bu yoldan geliyor. Mutlaka düşünmüşsünüzdür sizde, ulan bu şişme bebek satıcıları, rolex saat satıcıları nereden buldular benim e-posta mı? Mutlaka iletmeniz gerekiyorsa BCC, CC kısımlarını kullanın bari de, kimse görmesin diğer mailleri. Yollayacağınız kişilerin adreslerini BCC kısmına (hotmail’de Gizli diye geçiyor) yazın.

39 responses to “Zavallı Gamze Bilgiç :)

  1. .ha afferin tüm Türkie aydınlandı sayene amk…

  2. Türkiyeyi aydınlatmak gibi bir derdim yok ki

  3. yha ben bunu msnimde olan herkese yolladım okadar inandımki hatta kızın msni ni kendi msn me yükledim ne safım yhaaaaaaaaaa

  4. yaa ne kadat kötü düsünüyorsunuz, siz iiyiliginizi yapin , burda olmazsa öbür dünyada insallah karsilini alirsiniz yani!!!

    Hem kim demis yalan oldugunu, cogu mailer yalan diye bu dami yalan, belki gercekten ihtiyaci var??

    Kendinizi bi onun yerine koyunyaaa, eger yalansada bu onlarin sorunu!!!

    Okudugunuz icin tesekür ederim

    TuBa

  5. TuBa, yorumun için ben teşekkür ederim. Kim demiş yalan olduğunu demişsin ama zaten bu yazının amacı da bu mailin yalan olduğunu kanıtlarıyla sunmak 🙂 Yeşil kart örneği bence yalan olduğunun en güzel ispatı. Sence de öyle değil mi?

  6. apaty-eastern

    yaa abiii karışmasan sen bize allahını seversen şimdi bunların (hepsinin olmasada büyük bi kısmının) fake olduğunu kanıtladın tamam.umarım egon alt benliğin üst benliğin artık nerende haz birikiyosa doyuma ulaşmıştır,ama o mailler geldiğinde ah kardesim vah kardesim deyip te yollayan biri olarak hüsrana uğradım,en azından kendimi yardım edmiş sayıp iyi hissederdim (1) bu benim sorunum tamam..
    (2) ya o meyillerden biri yada bir kaçı gerçekse…şimdi seni vicdanınla başbaşa bırakıyorum:S:DD:D

  7. Egomu tatmin öyle mi 🙂 Şakacı seni.

  8. babacan

    yaaa kalpten diye diye değilmi anamızı ağlattılar kardeşim dilenciye bile para veren adam kerizdir kapına gelmediği müddetçe ve 5 10m falan verilmez 10krş bile fazla walla ustat sana helal olsun güzelde kalll etmişsin mail atan safları bunları yollayanlar belliki ne dinden nede bilimden haberi olmamış. ayriyeten bilinclenenlere lafımız yok belirteyim :D:D:D

  9. Mustafa Özkan

    Yorumları okuyorumda, garip. Sanki bu maili yayan değilde, mailin yalan olduğunu ispat eden suçlu. Sonra “ah mailim hacklendi”, “birsürü gereksiz mail geliyor neredense artık” derler. Çok garip. Bu tür maillerin %95’i yalandır, geriye kalanda zaten fıkra falan oluyor. Neyse.

  10. Yha bişi söylicem bi kere babası öldüğü için babasının emekli maaşını kız alıyor.Yeşil kartlı olanda babası değil ki kendisi yhani böyle birşey gerçek.Hem anayasanın 6 maddesini okursanız bunu görmüş olursunuz.Bu yasa bu kıza çok uyuyor…Tuba’cım sana da aynen katılıyorum eğer yalan söylüyorsa Allah katında gerçekler ortaya çıkar ve herkez yüzlerşir bu gerçekle.

  11. Mustafa Özkan: Teşekkür ederim yorumun için.

    Eda: Anayasamızın 6. maddesi:

    “MADDE 6.– Egemenlik, kayıtsız şartsız Milletindir.

    Türk Milleti, egemenliğini, Anayasanın koyduğu esaslara göre, yetkili organları eliyle kullanır.

    Egemenliğin kullanılması, hiçbir surette hiçbir kişiye, zümreye veya sınıfa bırakılamaz. Hiçbir kimse veya organ kaynağını Anayasadan almayan bir Devlet yetkisi kullanamaz.”

    Nacizane, ben bir alaka kuramadım. Sen bu yasadan mı bahsediyorsun acaba?

    Kırgız: :))

  12. mantık

    aga strert yollayan yollasın ya sen doru diyon ama

  13. düzeltme gerenk..3816..anayasa filan da değil hacı be KHK yeşil kartllıların tedavi hede hödösü…

  14. aynen banada geldi bu mesaj artık o kadar olduki her gün en az 2 kezgeliyor ibnanmıyorum bende

  15. T!kKattt...

    öncelik olarak paylasimlariniz icin gercekten cok tesekkür ederim. ben biseyi merak ediyorum. bu e-postanin bi amaci olmali. neden böyle biseye kalkisiyolar ki? ya gercekten bi cikarlari var, ya dengesizce bu sekilde egleniyolar yada gercek… aslini isterseniz bende bu msjlari insaniyet adina, kul hakki olmasin diye gönderiyordum.ama bi gün cok bariz bi sekilde sacmalandigi belli olan bi e-posta aldim.bi arkadas nerden biliyorsunuz yalan oldugunu hadi gercekse demis ya peki dogrulugu ne malum! ya biz böyle ii niyetli insanlarin baliklama atladigi durumlar iste.adamlar kendilerini acindirarak biseylerin üstesinden geliyo. gercekten senin ihtiyacin olsa böyle bi yöntemi sen secermiydin…. Allah hic kimseye böyle bi hastalik vermesin ama benim tercihlerim arasinda olacagini sanmiyorum… tekrar tesekkürederim….

  16. Teşekkür ederim öncelikle. Bunu yapmalarının sebebi yazının içinde anlattığım gibi insanların e-posta adreslerini ele geçirip bir e-posta veritabanı oluşturmak. Daha sonra bunu çeşitli absürd ürünler satan absürd firmalara para karşılığı satmak. Önemsiz postalarımıza gelen tüm o Rolex saat reklamları, cinsel sağlık ürünleri reklamları, arkadaşlık sitesi reklamları hep bu yollarla toplanan maillere yollanan reklamlar.

  17. T!kKattt...

    bu acilamalar icin tesekkürler. o senin dedigin postalari kimlik avciligi olarak isaretliyorum. okumadan umarim bi yarari vardir.. 😀

  18. tayfun

    yalan bunlar

  19. proofhead abicim sonuna kadar sana katılıyorum anlattıkların dogru bende bir kaç kere araştırdım halada devam ediom böle bişi yapıp adam oradan gelecek para bulasaya kadar türkiyenin ünlü iş adamlarından böle bişi yardım etse inan ki yardım ederler yada her kişi bir yardım dergahı gibi bir sey olup 1 milyon verse inanki daha kolay çıkar ve kimseyide batırma z bu para böle maille olmaz bu vicdan diyen ablalar ve kişiler de bence hiç vicdan yapmasınlar çünkü saçma oldugunu onlarda çok iyi bilio

    decartesgeo@hotmail.com
    bu benim msn sorun olursa ekleyin

  20. proofhead çok güzel açıklama yapmışsınız tebrikler!! dediklerinize katılıp altına imzamı atıyorum sağlıcakla kalın:-))

  21. Teşekkür ederim, siz de sağlıcakla kalınız 🙂

  22. mervik

    mukemmel yazmıssın arkidiş ,bole sacmalıklara hıc ınanmıyorum zaten,kendını saf salak yerıne koydurmaya hıc mı hıc gerek yok ! tesekkurler 😉

  23. Ya bende hiç inanmıyorum tmmbelki doğrudur belki yanlıştır… Bunun gerçek olup olmadığını kızı bulduktan sonra anların boş yere önyargılı olmayalım kız belki yalan söylüyor belki böyle bir şe yok yada böyle bir olay var kız gerçekten hasta ama yeşilkart olayı gerçekten salakça olan emekli maaşı alıyorsun yeşil kartın var senin şu durumda SSK yaralana biliyorsun bu YALAN düpedüz YALAN yani inanamayın bir diyeri 100 000 dolar dan bahsedioruz sen nasıl bir kansere yakalandın ya bu kadar yalan olamaz bir de şu yönden düşünün bu mail i yollamayın VE SAKIN BAKIN SAKIN HA BU MAİL İ YOLLAMAYIN BELKİ BU SAYEDE SİZE AİT OLAN BİR ŞEYİ BU BANKA ŞİFRESİDE OLABİLİR HESAPLARINIZI GÖREBİLİRLER DİKKATLİ LUN BU UYARILAR İÇİN
    PROOFHEAD TEŞEKKÜRLER

  24. Eeved arkadaslar Ben proofhead arkadasa katılıorum cunku Bı qonderdim dedim sevab iisLiyek 😀 ama malsef 3 gundur bi reklam gelıo 😀 eşinizle mutlu edeLim 😀 bana sisme karis yok vibrator 😀 rekLami yapıo evLi de deiLim 😀

    Bravo proofhead 😉 quSel acikLama Yapmissin

  25. Zühal

    Ben bizi aydınlatan arkadaşa sonuna kadar katılıyorum, hiç tv’de böyle bir isme rastlamadım, eğer bu yolla para toplanabilseydi tv’ye kimse çıkmazdı çıkanlarda ayrıca bu yöntem için teşekkür ederlerdi. Keşke herkes araştırsa bu tuzaklara düşmese belki bu şekilde son bulur bu saçma mailler. Eskiden mektup ile olurdu buna benzer şeyler belki hatırlayanlar vardır, kapı önlerine bırakılan isimsiz mektuplar bilmem kaç kişiye yaz kapısına bırak seni allah napacak ya da zengin olacaksın, iyi bişi gelcek başına falan.. Devir değişti tabi maillere döküldü.

  26. Maykıl Ceksın

    Katiyen Katılıyorum, Anam Babam Olsun?! ki. Gerçek Bu Mail. Ben de Süpermenin Kocasıyım Bilakis. Değil mi Üzeyir? Evet Hoşmetlim. Bu Mail Bu Gün Elime Ulaştı da Gamze ile Nerelerde Taşak Geçilmiş Göreyim Dedim, İlk 3 Tesiniz Google da Efem
    Esenlikler…

  27. Rica ederim efem. Siz de esen kalınız 🙂

  28. volkan

    bu gerçek lan. gamze ile bizzat sevişen arkadaşım var oradan biliyorum

  29. ben istanbuldan başka gamze bilgiçim diğer gamze,ye üzüldüm

  30. yaa uff böyle duygu sömürüsü yapp insanları aldatmıolar mı hepsi birbirinden yalancı

  31. YA HERKES SACMALAMIS..BI KAN KANSERI KIZIN HAYATI MAILLERE BAGLI OLABILIR MI YOK O ZAMAN HER HASTAYA MAIL ATALIM..SACMALAMAYIN.
    GAMZE SENINDE AMK YANI ISIN GUCUN YOK MU SALAK SALAK SEYELRLE UGRASION YADA HER KIMSEN..ALLAH BASINA GERCEKTEN VERIR O HASTALIGI DIKKAT ET KANSER OLMA SONRA..PROOFHEAD DA GAYETT DOGRUUU SYLUIYOR YALAN OLDUGU YESIL KART OLAYINDAN BELLI..ULAN NE SAF MILLETIZ BU YUZDEN BU HALDEYZ ZATEN..SIZ MAILLERLE KIZIN HAYATINI KURTARDINIZ BRAVOOO 200.00DE OLMUSTUR BU KDR SALAK VARKEN HAHAH

  32. bırak şimdi

    lan ne kadar mal var bu nette.hadi ilk aldığnızda anlamadınız adam açıklamış sizin gibi saflara.daha neyin peşindesiniz.atın birbirinize amk böyle mailleri toplasınlar mail adreslerinizi böyle saçma salak maillerden binlerce daha alın sonra mutlu olun birbirinize gönderince vicdanım rahatladı diye.adamlar da sizin mail adreslerinizi satarak paranın dibine vursun.amk malları

  33. İlaç gibi geldi

    Mail bana da geldi. Bi baktım yüzlerce mail adresi var. Sırayla herkesin var. Hemde nasıl. Aşağıya kaydırıroyrum outlook u hikayeyi okumak için. En son hikayeyi okudum. Kolpa olduğu belli zaten. Bana da mail lazımdı. Yüzlercesi geldi böyle. Adamlar ekonomiye can vermiş.

  34. hiç işim gücüm alakam olmayan bir konu ama yorumları okuyunca dayanamadım.

    arkadaş neyin peşindesiniz adam hakikaten aziz nesinin bahsettiği bir kesim insanları biraz olsun aydınlatmak, uyandırmak için bir yazı yazmış bazıları hala gelmiş ama yok öyleydi böyleydi, gerçek olabilirdi, yardım etmeyek mi diyor.

    yok mesut kardeşim sen çok hafif davranmışsın ee tabi sen burada insanları aşağılarsan ayıp olur ukala blogcu olursun o yüzden büyük ihtimalle içinden geçirip de yazamadıklarını yazmak istiyorum.

    arkadaşım siz çok safsınız, açık sözlü olmak gerekirse bildiğin enayisiniz ve bu bağnazlıkla devam ettiğiniz sürece bir ömür boyu böyle olmaya devam edeceksiniz. insanlara yardım etmek vs. vs. hangi ülkede yaşıyorsunuz bilemem ama şu an Türkiyede herhangi bir insana yardım etmeye çalışmak kadar aptalca birşey olamaz .emin olun ki o iyilik diye düşünüp yaptığınız şeylerin hiçbiri cezasız kalmaz. sokaktaki dilenciye para verirsin adam paran olduğunu görür takip eder arka sokakta seni gasp eder böyle bir dünya da yaşıyoruz. silkinin ve kendinize gelin.

  35. gorunuşe gore bu kızımız ” hastalığına ” tıp dünyasında devrim yaratacak cinsden direniyo , üstelik 3 yıldır bu 100 000 usd yi toplayamamış olmasına rağmen ( bugun 16 şubat 2012 , ve az once aynı maili ben de aldım)

  36. Memleketimin aptal insanları hala Gamze bilgiç diye hasta bir kızın olduğuna ve hep 17 yaşında kaldığına inanıyor

  37. yaşar

    TÜRK MİLLETİ O KADAR YARDIM SEVER BİR MİLLETTİRKİ BUNU DÜNYA BİLİYOR.AMA NE YAZIKKİ KARDEŞ KARDEŞE YARDIM ETMEDİĞİNİDE GÖRÜYORUZ.EVLENİNCE KADIN AĞZIYLA (HER KADIN DEĞİL TABİKİ) KARDEŞLER KARDEŞE YABANCI OLUYOR. KONUMUZA GEÇELİM. BENDE BÖYLE HASTA ZOR DURUMDAKİ HER İNSANA YARDIMCI OLMK İSTERİM AMA OLAYI ARAŞTIRDIM.FAKAT NE YAZIKKİ GERÇEK DEĞİL DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPAN BİR ŞEBEKE

Bir Cevap Yazın

