Bahar Şenliği Yürüyüşü 2009

Üç yıldır katılıyorum; bu sene katılmamam düşünülemezdi 🙂 Bizim üniversitenin en sevdiğim yönlerinden birisi de bu Bahar Şenliği Yürüyüşü. Üstelik bu sene diğerlerinden farklıydı. Uzun süredir aklımda

Otobüsü Bitirdikten Sonra

Otobüsü Bitirdikten Sonra

olan Kırmızı 4 Maketini yapacaktık. 6 arkadaş para topladık. Alper, Selma ve ben başladık yapmaya. Yürüyüş sabahı, yani bu sabah bitirdik Alper’le ve iki parça halinde Alper’in evinden Vilayet Meydanı’na kadar taşıdık. Orada da son sağlamlaştırmaları, kontrolleri yaptık. Önce geldi polis sordu ne ayaksınız diye. Bizde izah ettik gittiler. Sonra ince bıyıklı bir adam geldi biraz fırça attı çimleri eziyoruz diye. Bende ona; “çimler, ezildikçe gelişen bitkilerdir” dedim. O da, “Bi de mühendiz olacan, ben senin gafana bastırsam bööle (hakikaten elini başımın üzerine koydu) büyür müsün sen?” dedi ve gitti. Tabi biz uzun süre güldük. Sonra da bir temizlik görevlisi gelip çıkmamızı söyledi. Vilayet ona “Çıkarın oradan” demiş.

Yaksak mı lan diye düşündüğümüz an

Yaksak mı lan diye düşündüğümüz an

Bizim fakültenin gelmesini beklerken birer ikişer diğer fakülteler damlamaya başladı. Lan Güzel Sanatlar, Engelli Entegre, Endüstriyel Sanatlar her sene olduğu gibi bu sene de ilginç tasarımları ve kostümleriyle bir anda ilgiyi üzerlerinde toplayınca biz bir kenarda içimizden

Arkeoloji Kulübü

Yandan Görünüş

“Lan acaba yaksak mı bizim otobüsü?” diye geçirmeye başladık. Yani o eziklik hissini bilirsiniz değil mi 🙂 Neyse, neyse bizim fakülte geldi. Biz bizim arabayı yüklendik getirdik ortalarına koyduk. Aha! Tepkiler güzel 🙂 Yani en azından verilen mesajı almışlardı. Böyle de olunca otobüsün acemiliği

Güzel Sanatlar Fakültesi

Önden Görünüş

göze batmadı. Batsa da kimse dile getirmedi. Herkes fotoğraf çektirdi bizim otobüsle 🙂 O esna da Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Fevzi SÜRMELİ, basına açıklama yapıyordu. Biz yüklendik otobüsü ve resmen otobüsle daldık rektörün yanına. Bir anda kameralar döndü bize 🙂 Rektörümüz süper bir

GSF - Sub Zero

Beklerken

kahkaha ile karşıladı bizi. Sonra kulağımıza güzel şeyler fısıldadı. Sesinizi duyurun, dedi. Daha sonra iki adam geldi ellerinde telsizle gayet sakin bir şekilde, bunu yapmamızdaki amacı sordu. Bir şeyleri protesto falan etmiyoruz, dedim. Bu bizim fakültenin simgesi olduğu için

Moda Tasarım

Otobüs Ekibi

yaptık, dedim. Onlarda uzaklaştılar. Sonra fakültemiz Dekanı Sayın Prof. Dr. Hasan MANDAL hocamız girdi otobüsümüzün içine. Alkış tufanı koptu. Lan, bunlar gerçekten güzel anlardı sevgili okurum. Yani yaptığımız şey ne kadar basit olsa da işe yaramıştı işte. Katıldığım süre

Süleyman Hoca

Süleyman Hoca

içerisinde yürüşlerde hiç bir olaya girmeyen fakültemize, güzel bir eğlence olmuştu. Sonra rektör tekrar yanımıza gelip, İnsanlara sesinizi duyurun, derdinizi anlatın, dedi. Biz de mesajı aldık böylece. Sevgili okurum şunu anladım ki, Rektörümüz gerçekten süper bir insan. Karşındaki insanın niyetini anlarsın ya, işte biz bugün bizimle konuşan, destek

Hasan Mandal Hocamız

Hasan Mandal Hocamız

veren hiç bir hocamızdan olumsuz tek bir bakış, tek bir ifade duymadık. Prof. Dr. Süleyman KAYTAKOĞLU hocamız her sene olduğu gibi yine yalnız bırakmadı

Süper Fotoğraf Be:)

Süper Fotoğraf Be:)

fakültemizi.  Bir süre sonra yürüyüş başladı. Yolda insanların tepkileri süperdi. Yalnız fakülte olarak şu slogan, tezahürat işine biraz çalışmamız lazım yav. Seneye daha komik, daha sağlam şeyler bulmamız lazım. Yolda bir gazeteci Turgut’a (ki kendisi şoför konumundaydı) yaklaşıp ufak bir röportaj yaptı. O da anlattı, araç yetersizliği falan dedi. Sonra Adalar’ın sonunda yürüyüş bitti. Tam orada Savaşalp‘le Duran‘ı gördük. Süper oldu. Biz de maketi parçalara ayırdık. Şu an Alper’in balkonunda yatıyor Kırmızı 4‘ümüz.

Arkeoloji Kulübü

Arkeoloji Kulübü

GSF - Joker

GSF - Joker

GSF - Sub Zero

GSF - Sub Zero

Moda Tasarım

Moda Tasarım

Yürüyüşten Görüntü

Yürüyüşten Görüntü

Yürüyüşten Görüntü

Yürüyüşten Görüntü

Yürüyüş’ün ardından aklımda kalan bazı detaylar;

:: Sabah 10 Vilayet Meydanı’na gittik Selma, Alper, Turgut ve ben. Yürüyüş 12 de başladı. Öldük yorgunluktan.

:: Bizim Kırmızı 4 alandaki en basit ve acemi maketti. Ama çok ilgi çektiğini kimse inkar edemez.

:: 3 günde yaptık bu maketi, 80 lira verdik. 6 tüp boya, 14 tabaka karton, misina, yorgan ipi, alüminyum iskelet kulladık. Baskı işlerini (levha, plaka, yan taraf yazıları vs) ben yaptım. En çok Alper’in emeği var.

:: Alanda benim en beğendim Joker oldu. Herif baya baya yapmış mor falan.  Ha, bir de yanlış görmüş olabilirim, Sub Zero vardı, o da süperdi.

:: Bu seneye damgasını Antik Yunan vurdu. Arkeoloji Kulübü ve Engelli Entegre (olarak gördüm flamalarını) bu temayı kullanmış. Bir de Savaş Arabası vardı. Süper.

:: İBF, her sene ki klasik temayı, “Siz Yokken Biz Vardık” sloganını kullandı.

:: Yanlış anlamayın, kızmayın, artislik te yapmayın; bu gün alanda çok fazla sayıda güzel kız vardı.

:: Nerden baksan 200 – 250 fotoğrafa ortak oldu otobüsümüz ve dolayısıyla biz. Bilmiyorum, özellikle basının bizi çektiğine şahit oldum. Belki herkesi böyle çekmişlerdir. İlerleyen haftalarda göreceğiz bakalım.

:: Çok eğlendim bugün.Okula dönünce ekmek arası köfte verdiler sağolsunlar.

:: Şu an için tek beklentimiz okulumuz gazetesi Anadolu Haber’in yeni sayısında kapakta yer almak. Lan n’olur be 🙂

:: Seneye ne yapacağımız konusunda şu an bir fikrim yok. Ama kesin katılırım yürüyüşe. Bugün bizimle eğlenen, teşekkür eden, yaptığımız işi destekleyen herkese kendi adıma çok teşekkür ederim. Bu projemde bana inan ve yanına olan dostum Alper’e ve Selma’ya, Turgut’a, Emre’ye, Cem’e; meydanda yardım eden kankam Mert’e ve şu aklıma gelmeyen tüm dostlara tekrar tekrar teşekkür ederim.

:: Bu yazımda etiket rekoru kırdım.

:: Yazı bitti.

Bu yazıyı istediğiniz yerde yayınlayabilirsiniz fakat yayınladığınız yerde bu
sayfanın linkini vermek zorundasınız. Vermemeniz durumunda ayıp edersiniz. Ayrıca
emek hırsızlığı da yapmış olursunuz değil mi? Bu kadar tantanaya gerek kalmadan
siz en iyisi kaynak olarak buraya link verin kurtulun, rahat rahat yayınlayın.
Aklınıza bir şey takılırsa buraya tıklayıp bana ulaşın. 

6 responses to “Bahar Şenliği Yürüyüşü 2009

  1. meshugass

    mesudum süperdiniz valla (: ben kendi bahanelerim yüzünden katılamadım buna da çok üzüldüm valla ama sizi göz ucuylada olsa görmek yetti (:

    evet engelli entegrenin chariot u beni de çok etkiledi cidden çok süper bi çalışmaydı 😀

    güzel kızlar konusunda da cidden haklıydın 😛

    özetle güzel bi yürüyüş olmuş sanırım (:

  2. Savaş keşke olsaydın be abi. Hatta sadece sen değil Volkan falan da olsaydı. Çok güler, çok eğlenirdik be 🙂

  3. yusuf emre yeken

    hacı kırmızı 4 olayına girmeniz de maket de 10 numara olmuş. daha ne yapılabilirdi ki… çok kıskandım valla:D emeği geçen herkesi tebrik ederim..

  4. Sağol abi, keşke fakülte olarak daha kalabalık olabilseydik. O zaman daha da eğlenirdik be 🙂

  5. Lan olum süper olmuş hakkaten ha, 😀 hiç öyle amatör falan değil bildiğin kırmızı 4 olmuş. Tebrik ediorm sizi kardeşim maket bi yana mesaj şahane 😀 bide anadolu gazetesi mimarlık fakültesi die bahsetmiş lan sizden 🙂 orda da ufak bi yanlış ankaşılma mı olmuş nolmuş ama bende anadolu üniversitesinin basit bir neferi olarak takdir etmek istedm sizi 😀

  6. Alnından öpüyor; Cenab-ı Allah’tan hakkımıza hayırlısını niyaz ediyorum kardeşim 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s