Dark Tranquillity – Misery’s Crown

Bu yazı birazcık da konuyla alakadar olanlara yönelik yazılmıştır. Adı geçen grup İsveçli bir Melodik Death Metal grubudur. Bir ara In Flames‘in rakibi gibiydi, şimdi açık ara In Flames’e çakmıştır. Yıllardır da çizgisini bozmamıştır.

Dark Tranquillity‘nin 2007’de çıkardığı Fiction isminde Allah’lık bir albümü vardır. Bu albüm bir grubun yıllar geçtikçe kalitesini nasıl yükselttiğine bir örnektir. Albümdeki istisnasız her parça süperdir, gazdır, kalitedir.

Bu albümde kendi adıma favori parçalarım; Terminus, Empty Me, Misery’s Crown, The Mundane And The Magic. Gördüğünüz üzere epey çok. O kadar sağlam yani albüm. İşte bu parçalar arasından da bir favorim vardı: Misery’s Crown.

Grup daha önceden Focus Shift ve Terminus’a videolar çekmişti. Ben ise yıllarca (2 sene) benim favorime klip bekledim durdum. Nihayet o klip geldi. Hem de ne geldi!

Grubun çok yakında bir de DVD’si çıkacak. Onu da heyecanla bekliyorum kendi adıma.

2 responses to “Dark Tranquillity – Misery’s Crown

  1. sercan

    iimiş.. (:

  2. meshugass

    ya bu elemanları gerçekten kaliteli müzik yapıyolar ve mesudum gitgide kalite yükseltme konusunda da haklısın gerek canlı perfornamsları olsun gerekse albumleri.tek birşey son albumleri en iyi albumleri değil bence daha iyi olabilirmiş ama evet gerçekten çok kaliteli bi album..klip içinde eline sağlık koymuşsun en favori sanal mekanımıza :D:D:D:D:D

Bir Cevap Yazın

