Domuz Gribi de Neymiş?

boneagizlikBu olayı az önce yaşadım.

Kardeşim yüksekten düşmek suretiyle belini incitmiş. Bizde tabi hemen hastane’nin Acil Servisi’ne gittik.

Arada olanları anlatmıyorum. Yine aynı Levent Kırca skeci oynadı gözümün önünde. Kardeşim ve bazı hastalar ağrıdan ayakta duramıyorlar ama Acil’de yer olmadığı için sırada beklemek zorundalar falan.

Neyse, sıra falan azaldı muayeneye girdik. Gerekli tedavi yapıldı. İğnedir, tahlildir falan.

Acil’de yemin ederim hiç yoksa 20 kişi inliyordu. Hepsinin şikayeti de aynı ama. Yüksek ateş, grip. Ve en son kadının biri dayanamayıp dillendi: Ben domuz gribiyim, kızıma da bulaştı!

Lan cidden o an hissettiğim tırsmayı sormayın gitsin. Doktora sordum, her yerde var zaten diye bir cevap aldım. Lan?

Tüm hastane personeli olması gerektiği gibi ağızlık ve gerekli tedbiri almıştı. Ancak hiçbir hastada ağızlık vs yoktu. Biz de dahil. Yahu bu virüsün havadan bulaştığı söylenmiyor mu hep? Abi acile gelen adamın her türlü derdi olabilir. Kesiği, açık yarası ya da ne bileyim sapasağlam olabilir sadece başı ağrıyordur. Tüm bu hastalara, hastaneye girenlere birer ağızlık verielmesi çok mu zor?

Oradaki görüntü bana adeta, bu hastalığın bulaşması ve yayılması için özel çaba sarf edildiğine inandırdı.

Önlem almak kolaydır değil mi?

Reklamlar

2 responses to “Domuz Gribi de Neymiş?

  1. amanınnn! geçmiş olsun mesutçum.haklsın yine herzamanki gibi walla önlem alınması lazım ya.. biyolojik savaş bence bu domuz gribi,yine kuş gribi ya da kene olayı gibi.aşıları da üretip sattılar bi güzel paraları da aldılar.can güvenliğimiz yok walla.
    kardeşin nasıl oldu iyidir umarım?

  2. çok güldüm yaa :DDD kadının;

    “Ben domuz gribiyim, kızıma da bulaştı!”

    demesi dikkat bomba var gibi bişey olmuş.
    Senin tırsman da olaya ayrı bir hava katmış.
    lan gülmekten yazamıyom valla 😀

    ——————
    Yalnız şu cevabı yazdıktan sonra göndere tıklamadan önce gözüme bişey takıldı.
    aşağıdaki iki tik işareti de aynı değilmi (ki sayfa kaynağında ikiside aynı işlemi yapmakta;).
    Biri ingilizce biri türkçe ama niye iki tane? yanına ingilizcesini yazmaları yetmemişmi.
    Hadi bakalım hep senin mi kafana takılacak böyle şeyler 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s