Sol Elimde Bir Uyuşma Var

Bu el benim değil

Yandaki görselde görmekte olduğunuz elin sahibi değilim. Peki bu el neden buraya kondu? Şu yüzden, resimde kırmızı ile belirlediğim bölge bende uyuşuk. Evet, 15 tatilin başladığı günden beri o iki parmağım uyuşuk. Yani uyuşukluktan kastım sürekli bir karıncanlanma hissi var. Şimdi bu elin kalbimle bir alakası olabilir mi bilmiyorum. Hani öyle derler, sol elin uyuşuyorsa kalbinde bir sıkıntı vardır diye. Abi benim sadece iki parmak uyuşuyor. Bunun sebebi ne olabilir acaba? Araştırdım biraz, pek birşey çıkmadı. Yalnız şunu biliyorum, bu uyuşmanın başladığı gece acayip korkmuştum. Onunla mı alakalı acaba?

Bir yerde de beyinle alakalı falan diyordu. Bu aralar sinirlerim de pek bir acayip. Bir gerilip bir gevişiyor falan. Dur bakalım, ilk fırsatta gidiyorum Mavi Hastane‘ye göstermeye.

EKLEME: 21 Aralık 2012. Neredeyse 3 yıl oldu bu sorunu yaşayalı. Hastaneye gittim. Sol elimdeki 2 parmağın uyuşmasının sebebi bu iki parmağa giden sinirlerin dirseklerden gitmesiymiş. Yaklaşık 2 senedir bu sorunu yaşamıyorum ama bir yılda falan düzeldi diyebilirim. Bu süre içerisinde hiç ilaç kullanmadım ve cerrahi müdaheleye uğramadım. Sadece dirseğime dayanmayı bıraktım ve çalışırken sol kolumu ve düz konumda tuttum. Bir de sıcak tuttum sürekli.

10 responses to “Sol Elimde Bir Uyuşma Var

  1. not awesome anymore

    bu el benm elime benzio lan 😀

  2. ben biliyorum neden olduğunu ama söyleyemem burada.

  3. somekindofhuman ın yorumunu tahmin ederek bence de olabilir diyorum.

  4. isimsiz

    sinir sıkışması en kısa zamanda bi ortapedi yada kalp damar hastalıkları uzamanına git sonuç ameliyat benim dirsektenmiş ameliyat oldum olmazsan felce kadar gidiyor geç miş olsun büyük sorun deil gecikmezsen

  5. Kardeşim aynı problem bendede mevcut sinirsel bir problem o elindeki rahatsızlık muhtemelen pc yi çok kullanıyorsundur bendede o problem var şuanda yüzük ve serçe parmağım sürekli uyuşuk emg den sonra nöroloji girdim şimdi raporları bekliyorum …

  6. aynı sorun bende 1 haftadır var geçer diye bekledim ama geçmiyo inş kötü bişey değildir

  7. Bu sorunu yaşayalı neredyese 1.5 sene olmuş. Sol elimdeki 2 parmağın uyuşmasının sebebi bu iki parmağa giden sinirlerin dirseklerden gitmesiymiş. Şu an ilk zamanlar olduğu kadar hissetmiyorum hatta düzeldi diyebilirim. Bu süre içerisinde hiç ilça kullanmadım ve tedavi olmadım. İleride çok ciddi bir sıkıntı da olabilir ama bilmiyorum.

  8. selam yaklasik 4ay once idi boya kovasi tasirken kovanin sapi parmaklarimi ezmisti son2 kat kalmisti merdivenleri cikarken ama kovayi yere biraktigimda sol serce ve yuzuk parmagimi hissetmiyordum ve bu durum halen devam ediyor sicak dus alirken veya sicak suyla ellerimi yikarken uyusukluk hissizlige donusuyor vede sol elimde hissedilir derecede guc kaybi var ornegin sol elimle sag elimdeki tirnaklarimi kesemiyorum o derece guc kaybim var bu konuda bana yardimci olabilirseniz sevinirim simdiden tesekkurler

  9. Salih, benim rahatsızlığımın üzerinden yıllar geçti. Artık sol elimde herhangi bir sıkıntı kalmadı. Ancak ben sıkıntı yaşadığım dönemde de senin bahsettiğin kadar ciddi sorunlar yaşamadım, sadece sürekli bir karıncalanma hissi vardı. Bence mutlaka bir doktora görünmelisin. Belki de elindeki sinirlerde onarılamaz bir sorun oluşmuştur ve ameliyat olman gerekebilir. Bence ihmal etme bu durumu.

  10. Merhabalar, Herkese geçmiş olsun öncelikle.

    Benim de 3 gündür başladı bu sorun. PC başında çok fazla oturuyorum ve sol kolumun üstüne çok yaslanıyorum. Muhtemelen sol direseğimin sinirlerinde bir tahribat oluştu. Eğer hafta başına kadar düzelmezse bir doktora gidip muayene olacağım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s