Yeni Küfür İcat Ettim

Lan bir süredir kullanıma sundum. Epey tutunca, artık resmi olarak açıklamaya karar verdim. Bu küfür benim tarafımdan bulunmuş olup 22 yıllık hayatımda şahsım haricinde kullanan da duymadım:

” Zihinsiz “

Şimdi bunun anlamı mesela şey gibi salak, manyak gibi falan. Ama daha hafif bir laf. Genelde tebessüm ederek söylüyoruz. Ama küfür daha yeni olduğu için karşınızdakine söyleyince önce bir afallıyor. İşte popüler oluncaya kadar bu şaşkınlığın verdiği hazzı yaşamaya devam edeceğiz gibi görünüyor. Şimdiden kendine has fanları bile var küfrümün. Sercan, Merve, annem (evet annem) bu aralar kızdıklarında kullanır oldular yeni icadımı. Bir süre önce sizlerle paylaştığım pisuvarın önünden ayrılmadan su akmasını sağlayan keşfimden sonrabu icadımla da çok konuşulacağa benziyorum.

Sizinde bu yazıyı okuduktan sonra ağzınızdan çıkacak ilk kötü söz “zihinsiz” olsun. Bunu güzel halkımızla paylaşıp telif hakkı iddiasında da bulunmayacağım. İçinizden geldiği gibi kullanın.Yalnız bu küfürle bağlaşık yeni küfürler icat eden arkadaşlar lütfen yaratıcılıklarına beni kaynak göstersinler.

Çok zihinsizce bir yazı olmamıştır umarım?

Bir Cevap Yazın

