Hava Kirliliği Kontrolü Hezimeti

 

Google vize haftası araması

Olmadı sevgili okur. Bir sınav haftasını daha %50’nin üzerine çıkamadan bitirdim. Temel İşlemler sınavım bile iyi geçti ama son sınav, son gün akşamın bir köründe gördiğim son sınavım berbat geçti. Hava Kirliliği Kontrolü isimli bu sınav bana hava ile ilgili derslerde başarısız olduğum gerçeğini bir kere daha ispatladı. Ya çalışmayı bilmiyorum, ya da gerçekten matematik özürüm gibi bir de atmosfer ve hava özürüm var.

 

Neyse şimdi kısa kısa girdiğim sınavlar hakkında bilgi vereyim. Pazartesi günü sabah 9’da Akışkanlar Mekaniği sınavı ile başladı bu uzun hafta. Sınavdan 50 alabileceğimi ümit ediyorum. Lütfen alayım. Aynı gün öğlen 2’de de Erdem Hoca‘mızın Environmental Modelling isimli dersinin sınavı vardı. Erdem Hoca’nın deyimiyle “kalakaldım“. Kötü geçti. Ertesi gün Wastewater Engineering isimli dersin sınavı vardı. Onun direk sonucunu söyleyeyim, Mine Hoca hemen okumuş, 58 aldım. Çarşamba ki benim en korktuğum günlerden biriydi, Katı Atık Yönetimi dersinin sınavı vardı. Dersin hocası tam 4 sayfalık bir sınav soru kağıdı ile çıktı karşımıza. İlk derste öğrettiği BANANAdan, LULU‘dan başlayıp son ders çıkarken söylediği cümleye kadar herşeyi sordu. Yaptım ya hadi bakalım. Kötü gelmese bari. Yalnız o Avrupa Birliği sorusu vardı, çok gıcık bir soruydu hala hatırladıkça sinirlerim bozuluyor.

Perşembe günü Saint Unit Operations and Processes sınavı vardı. Temel İşlemler sınavına ciddi anlamda organize olarak çalıştım ve çok şükür sınavım iyi geçti. Sınav kağıdını verip çıkarken hayatımda ilk defa bir Temel İşlemler sınavında tüm soruları çözmüş olarak çıkmanın haklı gururunu yaşıyordum. O gün eve gelirken yolda dilencilere sadaka falan verdim o kadar bak! Taklaya gelmem inşallah.

Ve bu gün sevgili okur. Sevgili Ozan Hocamızla Eftade Hocamızın ortaklaşa yürüttüğü Air Pollution Control dersinin sınavı vardı. Sınavdan bir aksilik olmazsa yani yapabildiğim iki sözel sorudan 25-28 arası puan bekliyorum, başka da bir beklentim yok. İlk soruyu da çözecektim. 1000 MW güç vermiş, ordan kömür miktarını, kül miktarını hesaplayacaktım ama birimler tutmadı. Benim de direncim kırıldı artık verdim kağıdı ve ilk sınav haftası böylece bitmiş oldu.

Üzüldüm. Son sınavın böyle geçmesi beni üzdü. Ama elden ne gelir? Hiç birşey. Daha da çok çalışmam lazım ya hadi bakalım. İşte böyle geçti bir vize haftası sevgili okur işte böyle.

2 responses to “Hava Kirliliği Kontrolü Hezimeti

  1. Ozan Devrim Yay

    Durmak yok. Yola devam.

  2. aynen hocam 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s