İki Yeni Plağım ve Manowar Kasedi

Bu ara plak koleksiyonuma biraz yatırım yapıp kendime iki tane long play plak aldım. İlk plağı çok da aramadan, Media Markt‘ta görüp aldım sevgili okur.

Manga – Şehr-i Hüzün

Tamamını olmasada yaptığı bir takım şarkıları ciddi anlamda başarılı bulduğum Manga grubunun ikinci albümü sınırlı sayıda plağa basılmıştı. Bunu okuduğumu iyi hatırlıyorum. İşte Media Markt’ta o plağı görünce hemen plağın ileride yapabileceği primi düşünüp aldım lan 🙂 10 TL’lik hediye çekim vardı onu da kullandım alırken. İyi denk gelmiş oldu yani.

Dire Straits – Dire Straits

Bir diğer plağımı da tamamen şans eseri olarak Pilot Bar‘da Çevre Modelleme dersinin ilk ödevini yaparken internetten birşeye bakarken aldım. Bir anda kendimi gittigidiyor‘da bir açık arttırmaya teklif verirken buldum:) 24.5 liraya Dire Straits‘in aynı adı taşıyan 1978 İngiltere basım long play’ini aldım. Bu albüm içerisinde bir klasik olan Sultans Of The Swing‘in de bulunduğu albüm. Ve elimdeki kopya çok iyi korunmuş neredeyse sıfır gibi 🙂 Tekrar tekrar baktım yeni basım falan değil, taş gibi 78 basım 🙂 O açıdan değerli bir parça oldu.

Manowar!

Son parça ise bir kaset. Geçen gün şans eseri yine denk geldi aldım hemen 1 liraya! Manowar‘ın en bilinen albümü Warriors Of The World albümünü 1 liraya aldım lan! Kaset maset, elimde orjinalinin olması çok harika değil mi:) Hemen sardım sarmaladım koydum arşivin derinliklerine.Volkan‘ın Blue Jean‘den kazandığı ile kıyaslanamasa da yine de güzel bir cevap oldu.

Bir Cevap Yazın

