Olan Bitenlerden Kısa Kısa

:: Bu seneki Bölüm Öğrenci Temsilcisi Seçimleri yapıldı. Geçen sene Murat ve benim aday olduğumuz seçimler bu sene Halil İbrahim ve Ahmet Ali arasında yapıldı. Ahmet Ali 2. turda oy çokluğu ile kazanmasına rağmen katılım sağlanamadığı için olay 3. tura uzadı. Ancak tıpkı Murat’ın ve benim yaptığımız gibi Ahmet ve İbo anlaştıkları için 3. tur seçimi olmayacak, İbrahim çekilecekmiş. Yeni temsilcimiz Ahmet Ali oldu yani. Hayırlı olsun 🙂 Bu arada İbo’ya atılan tam 4 oy geçersiz sayıldı. Oy verenler kağıda ciddi bir iş yaptıklarını unutup Halil İbo, Halil İbrahim (İbo) vs yazdıkları için gitti bu oylar. Buna dikkat edin arkadaşlar. Ahmet Ali’ye görevi süresince başarılar dilerim kendi adıma.

:: Bugün derste taa 1. sınıftayken Bireyler Arası İletişim dersini veren hocanın dediği bir şeye canlı şahit oldum. Farkettiğim bu küçük detay da beni zaten sevdiğim hocama karşı daha da ısındırdı. Katı Atık Kontrol dersi uygulamasında hocamız soruları çözüp anlatıyor sonra da “Anlatabildim mi arkadaşlar?” diyor. Bak şimdi! Bireyler Arası İletişim dersini alırken dersi veren doçent şöyle bir şey demişti; “İyi bir anlatıcı, iyi bir söz kullanıcı, asla ‘anladınız mı’ diye sormaz, ‘anlatabildim mi?diye sorar“. Adamın bu fikrine o zaman da şaşırmıştım. Bugün de farkettim ki evet hocamızın böyle sorması çok küçük ama çok başarılı bir detaydı. Helal olsun 🙂

:: 2010 yılının Aralık ayı çok garip bir ay olacak. Pek çok tanıdığım insan, arkadaşlarımız ve dostumuz askere gidiyor bu dönemde. Aklıma gelenler Sedat Telçeken Hocam (yanılmıyorsam eğer), Sabhankra’dan Gürkan, Black Omen’dan Türkiye’nin en iyi 2 davulcusundan biri Onur,  bir diğer davulcu Taçsız kral Onur, Eskirock destekçisi arkadaşımız Şafak (Ki Gürkan’la aynı yerdeler), stajdan arkadaşım İlker. Hepsine hayırlı tezkereler diliyorum. Sağ salim gidip dönerler inşallah. Seneye de bir aksilik olmazsa ben giderim kesin askere.

Bir Cevap Yazın

