Çok Yoğun Olmak

İş hayatıda böyle midir bilmiyorum. Ama okul hayatımın en yoğun dönemleri bunlar. Bu lafı geçen sene söylerken son sınıfların bana gülümsediğini hatırlıyorum. O zaman demiştim ne alaka diye. Şimdi anlıyorum o alakayı. Alttan aldığım iki ders, dönem derslerim ve bitirme tezimle bu sene okul yoğunluğum civanın yoğunluğundan bile fazla! Bak mesela akışkanlar çalışmalıyım.

Bu hafta içinde yapmamız gereken görev, ödev, görüşme vs. ler şu şekildeydi:

  • Tez için Serdar Hoca ile görüşme
  • Katı Atık Kontrolü Projesi için ders hocası ile görüşme
  • MCDM için ilgili hocamızdan randevu
  • Katı Atık Proje Raporu için toplantı
  • Temel İşlemler ödevi
  • Su Arıtımı Projesi Raporu
  • Su Arıtımı Projesi quizi
  • Akışkanlar Mekaniği ödevi
  • Alper‘le birlikte tez ara raporu hazırlanması
  • Temel İşlemler quizi
  • Environmental Modelling dersi ödevi

Bunların hepsini ve unuttuğum varsa birkaç tanesini yaptık. Dolayısı ile tüm hafta ödev yapmakla geçti. Haftaya 2.  geleneksel vize haftası var. Bakalım Mesut kardeşiniz ne yapacak.

Şimdi benim adam akıllı bir program yapıp tüm sınavlara çalışmam lazım. Bu arada her gün 2 sınavım var. Senin anlayacağın sevgili okur, çok atarlı bir hafta olacak. Benim dışımda haftaya vizelere girecek herkese başarılar dilerim.

Bugün Serdar Hoca ile tez görüşmemiz vardı. Sağolsun izin verdi yapmadı 🙂 Hocaların çalışırız diye internete koyduğu slaytları da bastırmam gerekiyor lan bak şimdi hatırladım. Bir de unutmadan yarın kendime bir daksil alayım. Dün Modelleme ödevini yaparken bitti gece gece. Gittim komşuda varmış.

Bu arada bak yine aklıma geldi. Temel İşlemler ve Süreçler‘den hoca sınava getirmek üzere ödev verdi. Onu da yapmak lazım.

Merlin

Bugün kendime şöyle 1.5 saatlik bir boşluk yaratıp tüm bu koşturmacada izleyemediğim dizilerin bölümlerini aradan çıkardım. Merlin sezon finali verdi. How I Met Your Mother‘ın bu haftaki bölümü çok da iyi değildi. Big Bang Theory güzeldi ama. Şimdi bu gece de Supernatural çıkıcak. Dayanamayıp yarın izlerim kesin.

Bir Cevap Yazın

