Blogdaki Aksamalar

Farkettim ki 11 gündür tek kelime yazmamışım sevgili okur. Kendime lanet ettim valla. Ama bir yandan da hak verdim kendime. Neden? Çünkü yoğunuz sevgili okur. Çok yoğun hem de. Geçen sene ortalıkta ağlardık “çok zor, çok yoğun” diye. Bu seneyi görünce anladım lan gerçeği…

II. vizeler geçti gitti sevgili okur. Ayrı bir başlık açmadım. Buradan yazayım hepsini. Toplamda 8 sınavım vardı. Pazar gecesi ders çalışırken babam rahatsızlandı, gece acile gittik apar topar. Gece yarısına kadar acilde kaldım babamın yanında. Öyle olduğundan ertesi günkü sınavlara psikolojik olarak etkilenerek girdim. Pazartesi günü Akışkanlar Mekaniği sınavı vardı. Çok kötü geçtiğini düşünüyordum ki 55 aldığımı öğrenip çıldırdım sevinçten. Belki de bu çılgınlıktan unuttum buraya yazmayı. Neyse, aynı gün Environmental Modelling sınavı fena değildi diyebilirim. Eğer yaptıklarım doğruysa 50 falan alabilirim. Daha üstü de olabilir ya hadi bakalım. Salı günü girdiğim Wastewater Engineering sınavı çok kötü geçmesine rağmen sınav haftasının beni en mutlu eden sınavı oldu. Hocamın sorduğu bir soruya ben başka bir yöntemle cevap verdim. Sağolsun o da cevabımı izah edince kendisine, puan verdi yazdığıma. Bu sınavdan da 40 aldım. Yalnız hocanın dediğine göre ortalama daha önce hiç bu kadar kötü olmamış. Neyse. Salı akşamı babam ameliyat oldu. Sorun safra kesesiymiş. Ödem oluşmuş meğer. Doktor, komple aldı safra kesesini. Şimdi iyi şükür ki. İşte bu ameliyat olayının sıkıntısı falan, o şekilde girdim çarşamba günkü Katı Atık ve Su Arıtım Projesi sınavlarına. Haliyle pek parlak geçmedi diyebilirim. Katı atıktan özellikle bir soruma hocanın vereceği puanı merak ediyorum. Su Arıtımı’ndan da ortalama falan alabilirim.

Yeni paragrafa başlayayım. Zira perşembe günü girdiğim Unit Operations and Processes sınavı buna değerdi. Ciddi anlamda saçmaladım bu sınavda. Hayatımda sayılıdır benim sınavda elimin ayağıma dolaşması. Aha bu sınavda bunu gördü kardeşin sevgili okur. Bildiğin yamuldum, ağlamaklı oldum sınavda. Çok kötü geçti. Bildiğim halde yapamadım soruları. Anlatamıyorum işte anla. Vizelerin son günü bu moral bozukluğu ile girdim. Sabah ilk sınav Küçük Ölçekli Atıksu Arıtım Tesisleri isimli seçmeli dersin sınavıydı. Yusuf Hoca‘nın verdiği bu dersi herkese tavsiye ederim. Sevdiğimiz bir ders yani. Sınavı da iyi geçti zaten. Hayatımda ikinci ya da üçüncü defa sınıfta çancı oldum 88 aldım. Vizelerin son sınavı Air Pollution Control dersinini sınavıydı. İlk vizesinden toplu bir hezimet aldığımız bu dersin vizesine Turgut’la birlikte çılgınlar gibi çalıştık. Ama yine olmadı sevgili okur. Yine olmadı. Anladım ki çevre mühendisliğinin hava kısmına kafam pek basmıyor.

Böylece vize haftası bitti sevgili okur. İşte bu tüm bu sınavların yükünün üzerine bir de Sercanların evi taşıdık hafta sonu. Bu aralar çok zor durumdalar valla ekonomik olarak. Bu Erasmuslu şerefsizler bunların hayatını kararttı. Okuldaki Erasmus ofisi de bu konuda hiç bir şey yapmıyor. Eğer evine erasmuslu almayı düşünüyorsan aman diyim sevgili okur. Bir kere daha düşün.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s