MSN Güncelleme Hatası 2011

Dünden itibaren MSNin halen eski sürümünü kullanan ben de dahil yüzbinlerce Windows XP kullanıcısı şu aşağıda gördüğünüz hatayı aldı:

Burada Evet’i tıklamazsanız msn kapanıyor

Evet‘i tıkladınız diyelim. Karşınıza şöyle bir pencere geliyor ve bir süre bekledikten sonra hata veriyordu. Yani ne MSN’inin eski sürümünü kullanabiliyordunuz ne de güncelleyebiliyordunuz!

Bir süre bekledikten sonra hata veriyor

Şimdi bu durumda yapmanız gereken şey Windows XP’ye uygun olan Windows Live Messenger sürümünü bulup yüklemektir. Yani internetten indirdiğiniz yükleyici hata verip yüklenmiyorsa bunun sebebi Windows 7 için hazırlanmış olmasıdır. Neyse, Allah’tan ufak bir araştırmayla bulabiliyoruz bu setup dosyasını. Ancak ne hikmetse belki de dünden beri keyfi olarak arada bir denememe rağmen 11 kb/s’den daha yüksek bir hızla inmiyor.

Bu hatayı alıyorsan sevgili okur şu aşağıdaki adrese tıklayıp oradan yükleyiciyi indir bilgisayarına. Daha sonra kurulumda yandaki tüm seçenekleri iptal edip öyle yükle. MSN’in sorunsuz çalışacaktır. Bir sıkıntı olursa da buraya yorum yaz.

http://explore.live.com/windows-live-Messenger-XP

eğer bu link ölmüşse şunu dene:

http://rapidshare.com/files/445210009/wlsetup-web.rar

5 responses to “MSN Güncelleme Hatası 2011

  1. slm arkadaşlar benim msn güncelleme bi türlü olmuyor sutup dosyasınıda indiriyorum bu sefer internete bağlı değilsiniz diyor karşıdan yükle diyorum windows live günncelleştirme dosyasını yükleyen ağı doğrulayamadı hatası veriyor yardım edin ltf yardımız için lütfen meil atın şimdiden tşkler

  2. şimdi bu şekilde internete bağlı değilsiniz vs gidisinden bir hata veriyorsa bağlantınız da bir sıkıntı olmasın sakın? Siz setup dosyasını http://explore.live.com/windows-live-Messenger-XP adresinden mi indirdiniz? Eğer buradan indirmediyseniz buradan bir indirip kurmayı deneyin. Yalnız “güncelleştirme dosyasını yükleyen ağın doğrulanmaması” demek doğrudan microsoft sunucusunun doğrulanmaması demektir. Dediğim gibi setup dosyasını verdiğim linkten indirmeyi deneyin. Bir de aldığınız hataları ekran görüntüsü şeklinde link verirseniz belki daha verimli olabilir.

  3. ferhat

    verdiğin linkden indirdim ama yüklediğimde hata verdi hatanında resmini çektim bna yardımcı olursan sevinirim..

  4. verdiğin linkden indirdim ama yüklediğimde hata verdi hatanında resmini çektim bna yardımcı olursan sevinirim..

  5. http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

    Bak verdiğin hata kodunu arattırdım. Messenger’ın eski sürümü tam olarak kaldırılmadığında ortaya çıkıyormuş. Ben de öyle bir hata ya da sıkıntı olmamıştı. Ama bu yukarıdaki linkle verdiğim programı kurup messenger’a ait tüm artıkları temizledikten sonra sorunsuzca yüklemiş diğer kullanıcılar. Bir dene bakalım. Sonucu yine buraya yaz ki aynı sorunu yaşayanlar ulaşabilsinler dostum.

Bir Cevap Yazın

