Dişimi Çektirdim

Şu yazımda çektiremediğimden bahsettiğim o dişimi bugün çektirdim sevgili okur. Yaklaşık 5 gündür ilaç kullanıyordum. Bugün gidip nihayet çektirebildim.

Dişim yine uyuşmadığı için 2 doz morfin yedim yine. Ancak dişim çekilirken acayip ağrıdı yine. Bunun sebebini de diş çıktıktan sonra anladık. Doktorun dediğine görer normalde insanlarda alt azı dişleri iki köklü oluyormuş. Benim dişim ise üç köklüymüş. Üstelik bu köklerden birisi de kanca gibi yana doğru olduğundan çene kemiğine acayip tutunuyormuş. Artık herşeyi göze alıp devam ettik. Diş çıktı ama köklerden birisi kırıldı. Daha sonra o kökü de uğraşıp çıkardı dokturum.

Ağzım yüzüm yamuldu sevgili okur. Halen korkudan ve morfinin etkisi geçtiğinden hafif bir sızlamadan ağzımı açmıyorum. Neden bahsettiğimi anlamanız için çekilen dişimin fotoğrafını koydum. Bu gördüğünüz üzerindeki kanı temizledikten sonraki hali. Daha iğrenç, kanlı manlı pis bir halini görmek için buraya tıklayabilirsiniz. Kırılan kökü yapıştırdım yerine.

2 responses to “Dişimi Çektirdim

  1. Bende bugn arka dişimi çektrdm aynı sizinki gibi. Dişimin yarısı kırılmıştı. İçi çürümüştü oyulmuştu kahverengi olmustu. İltihap icin ilac verdi 5 gun kullandm ve bugn gittm bende 2 doz morfin yedm 2 doz bile yetmedi çekerken yine fena halde acıdı. Morfinin etkisi 2 saate zor geçti ya 😦 grçekten insanın ağzı gözü yamuluyo ama şuan etkisi yeni geçti hala dişim kanıyo çekilen yer yara oLdu. Bu arada sizede geçmiş olsun.

  2. valla üzüldüm size de geçmiş olsun Meyra 😦 Bu diş olayları falan zaten dünyada işkence çekmekten baka bir şey değil …

Bir Cevap Yazın

