Proofhead MTV’de Metal Kliplerinde!

Klipten kareler

 

Efendim şu aşağıda vermiş olduğum linkten Yağız‘ın bana çektiği klibi görebilir, sağımda ve solumda beni çekiştiren hatunları kıskanabilir, arkadamdan gelen hatunun kırbacından payınızı almak isteyebilirsiniz! Felaket fetiş, bir o kadar da sert bir parça ile Proofhead karşınızda!

Videoyu izlemek için buraya tıklayın!

Kızlar mızlar...

Kamçı!

Final

Yağız kardeşime hatta Godspel‘e teşekkürlerimi iletiyorum. Ben Rockstarım!

2 responses to “Proofhead MTV’de Metal Kliplerinde!

  1. Halim Baykuş

    yükselişin bizi korkutuyor.

  2. olur öyle 😀

Bir Cevap Yazın

