İhsan Oktay Şansı!

National Geographic Türkiye Kasım 2009

Geçen gün tamamen bilinçsizce Volkan‘dan National Geographic Türkiye dergisinin Kasım 2009 sayısını aldım. İçerisinde “Mum Gibi Yananlar” diye bir makale vardı. Epey ilgimi çekmişti. Bir kısmını okuyunca kalan kısmın okumak için dergiyi aldım Volkan’dan. Eve gelip o kısmı okuyup bir kenara koydum.

Az önce tamamen şans eseri olarak adeta taptığım yazar İhsan Oktay Anar‘ın aynı sayıda “Zeytin – Tire’de Hasat Ritüeli” isimli bir yazı yazdığını farkettim. Üstelik o sayının kapağı da bu yazı için hazırlanmış. Ne kadar sevindiğimi ve heyecanlandığımı anlatamam sevgili okur 🙂

Yazının tanıtımı şu linkte verilmiş. Yazı 18 sayfa olmasaydı valla üşenmez tarardım, koyardım buraya ama çok uzun işte. Sadece derginin kapağını koyuyorum. Hatta dur lan üşenmeyip birkaç sayfa daha koyayım.

İhsan Oktay Anar hayranı birisi için muhakkak kitaplığında bulunması gereken bir sayı bu. Yeri gelmişken sevgili okur, henüz yeni bir kitap haberi yok İhsan Hoca’dan. Şöyle düşünüyorum bazen, ben bu adamı tanıdığımda yani ilk kitabını okuduğumda yıl 2007 idi. Yani yazar son kitabını daha yeni çıkarmıştı. İlk kitabını da 1997 de çıkardığını düşünürsek ne kadar da geç tanımışım bu yazarı!

Yazının giriş sayfası (büyütmek için tıklayın)

Yazının bitiş sayfası (büyütmek için tıklayın)

Bir Cevap Yazın

