Tramvay Beleşçileri

Tramvay

Üniversite Caddesi üzerindeki “Anadolu Üniversitesi Tramvay Durağı“na geçtiğimiz pazartesi akşamı eve gelmek üzere kartımı okutup geçtim. Hemen öncesinde cebimdeki son 5 lirayı verip kartımı yüklettim. Neyse ben durağa girdiğimde güvenlik görevlisi de dahil kimse yoktu ortalıkta.

Saat 21:50 civarıydı yani çok da geç değildi. Neyse ileriden anlamadığım bir dilde birşeyler konuşan bir tanesi bayan ve çok güzel olan üç kişi geldi durağın en sonda bulunan küçük kapısından hoop içeri daldılar. Yüzüme bakıp güldüler.

İçimden vay anasını, vay anasını diye söylenirken beş dakika sonra iyi giyimli iki elemanın da doğrudan durağın giriş kısmından yani turnikenin yanındaki o aralıktan içeri girdiğini gördüm.

Tramvay geldi ve tramvaya 6 kişi bindik. Ulan şimdi kendimi de enayi gibi hissettim. Hadi ben tramvaya kart okutmasam da zaten aktarma yaptığım için otobüse okutacaktım. Yani kârım 15 kuruş olacaktı. Ancak bu beleşçilerin tümü “Eczacılık” durağında inip okula doğru yürümeye başlayınca bir kez daha üzüldüm. Zira hepsi de üniversite öğrencisi. Belki hak verirsin, belki hak vermezsin, belki sen de beleşçisin sevgili okur. Ancak nasıl diyeyim bilemiyorum. Ayıp lan!

Bir Cevap Yazın

