İki Süper Gülden Karaböcek 45liği!

Şu son zamanlarda beni en mutlu eden olaydır heralde sevgili okur 🙂 Geçen gün Sercan‘ın kartını kullanıp sipariş ettiğim 2 tane Gülden Karaböcek 45lik plağı bugün geldi. Üstelik Yurtiçi Kargo‘nun el kadar CD kutusuna İstanbul’dan Eskişehir’e 7 lira aldığını düşünürsek; Sürat Kargo ile Balıkesir’den 4 liraya geldi.

Bu plaklardan “Bana Gerçekleri Söyle – Bir Dinle Sevgilim“, zaten benim plak koleksiyonuma başlama sebebimdir. Bu plak bende vardı yani. Ancak benden önceki sahiplerinin plağı epey hırpalamasından dolayı neredeyse hurdaydı. Geçen gün internette aynı plağın temizini görünce kaçırmadım aldım. Üstelik aynı satıcının elinde Gülden Karaböcek’in en bilinen parçası “Dilek Taşı“nın da plağı olduğunu gördüğümde hemen onu da aldım.

durdinle

Bana Gerçekleri Söyle / Dur Dinle Sevgilim

dilek

Dilek Taşı

Bir Cevap Yazın

