Garmadh’tan Mükemmel Parça!

Garmadh, yeni albüm için çalışmalar başladı sevgili okurum. Black Metal dinliyorsan ve ikamet adresim de Eskişehir diyorsan Garmadh’ı kesin duymuşsundur.

Grup kadrosuna Black Omen‘dan tanıdığımız Karahan‘ı da dahil ettikten sonra yeni besteleri için çalışmaya başlamıştı. Uzun süredir çıkacak ürünü bekliyorduk ve Serkan bugün bana değil ama Volkan‘a yollamış ilk şarkıyı 🙂 Ben o esnada içeriden duydum. Kim olduğunu anlayamadım. Merak içinde kim bu diye kalkıp bakınca GARMADH’ı gördüm. Karahan, Serkan ve İlker harika bir iş çıkarmışlar. Çok beğendim, çok tuttum. Hepsini kutluyorum. Yeni albüm çok iyi olacak!

Bir Cevap Yazın

