Cuma Öğleden Sonraları

Cuma öğleden sonraları bu okulda en yalnız kaldığım zamanlardır. O büyük boşluğu yanında kimse olmadan yaşamak o kadar canımı sıkıp moralimi bozuyor ki anlatamam. Üstelik sen de olmuyorsun o aralar benimle. Neyse ki bu hafta yalnız bırakmadın beni. Aslında yalnız bıraktın. Ama gitmen gerekiyordu ve gittin. Belki de bu yazıyı hiç okuamayacağını bildiğim için yazıyorum. Bana ait olmayan bir sınıfta, istisnasız kimseyi tanımadan ve itiraf edeyim, dilini dahi anlayamadığım bir derse katlanıyorum aklımda sen varken.

Üzerimdeki yorgunluk artık herkesçe kabul görmeye başladı. Katlanmaktan kendimi alamadığım onca dersin ve işin altında ezilmek artık normal bir yaşam tarzı oldu. Halbuki ben ezilerek yaşamaktansa ölmeyi yeğlerdim bir vakitler.

Ben çok yoruluyorum ve sen de bunu gözlerime bakarken okuyabiliyorsun. Ellerime bakıp konuşabiliyorsun aklımdaki sözcüklerle.

Cuma günleri işte tüm bu karmaşalarla son buluyor. Son ders de bitip batmak üzere olan güneşe doğru yürüyorsam romantik olduğumdan değil, inan kaçışımı hızlandırmak içindir. Oysa sen o saatlerde çoktan kurtulmuş oluyorsun. Hayatında benimle paylaşmayacağın hiçbir şey gibi bu derdimden de habersiz atıyorsun adımlarını benden uzaklarda bir yerde.

Geleneksel 2. Vize Haftası başlıyor sevgili okur. Takdir edersin ki ders çalışıyorum bu süreçte. Ancak yine de uzak kalamam senden. Takipte kal, yazamazsam da kusura bakma. Öpüyorum.

3 responses to “Cuma Öğleden Sonraları

  1. tamam kardeşim kalıcam cuma öğleden sonraları, hiç merak etme aldım mesajı 🙂

  2. vaaaay beni yok sayarsın ha! bu seninle geçirdiğim son öğleden sonrasıdır mesut efendi

  3. tamam benim de cuma öğleden snram boş ben de gelirim 2 eylüle..

Bir Cevap Yazın

