Rainbow 45 Records – Plak Dünyası

Bir süre önce şu yazımı okuyan sevgili okur hemen kıskanacaktır beni. O yazıda sözü geçen plağı satan arkadaş, geçen gün adresime bir mektup yollamış. Kendisi İstanbul’da Plak Dünyası adında bir mekan açmış ve sağolsun beni de davet etmiş. Üzerinden epey zaman geçti ama olsun mutlu oldum ben yine de. Bu yazıyı da birisi google’dan aratırsa bulsun ve bir faydası olsun diye yazayım dedim.

Salih Karagöz ismindeki bu arkadaşın yolladığı mektupta şu yazıyordu:

Sevgili plak severler,

Bildiğiniz gibi 2009 yılından bu yana Rainbow45 adı altında gittigidiyor.com alışveriş platformunda plak satışı yapmaktayım. 23 Nisan 2011 itibari ile Kadıköy-Moda’da açtığım mekanımda plak satışının yanı sıra, cafe hizmeti de vermekteyim. Müzik sohbetlerinin yapıldığı cafenin sıcak ortamında, kahvenizi yudumlarken gramafon ve plağın büyülü sesine kendinizi kaptıracaksınız.

Farklı bir konseptte tasarlanmış bu plak dükkanında siz değerli dostlarımı ağırlamaktan mutluluk duyacağım.

Saygılarımla.
Salih Karagöz.

İlgilenen sevgili okurlarıma duyrulur.

Bir Cevap Yazın

