Chaos Magazine 8 Çıktı!

Chaos Magazine 8

Aslında çıkmıştı demek daha doğru olur. Benim elime dün geçti. Onur‘u dün askerden gelişinin ilk gününde görünce o heyecanla boynuna atladım. O da Murat Abi‘nin yakında bir yerde dergiyi bastırdığını söyleyince hız kaybetmeden gittim yanına Kaos Murat Abimin.

Chaos Magazine’in bence en sağlam sayılarından birisi olmuş. Murat Abi, onca şanssızlığa rağmen bu sayıda kaliteyi hiç düşürmemiş, hiç kolaya kaçmamış, mükemmel bir sayı hazırlamış. Les Legions Noires yazısını özellikle tavsiye ederim ki ben de blogda bahsetmiştim bir aralar. Dergide üstelik çok da süper röportajlar var sevgili okur. Mesela Dark Tranquillity var, Ezayah var ki bu sayı Ezayah albümü hediyeli, Theatres Des Vampires bunlardan birkaçı. Ayrıca Valefor röportajını okumanızı tavsiye ederim. Murat Abi epey bir giydiriyor satır aralarında piyasaya.

Chaos Magazine 8’e ulaşmak inanın çok kolay sevgili okur. Adalar’da Adımlar Kitabevi‘ne gidiyorsunuz. Orada çalışan Serkan Abi size 5 lira karşılığında bu sayıyı ve hediye albümünüzü veriyor. Siz de mutlu oluyorsunuz.

Murat Abi’nin arka kapakta Sabhankra‘nın son çıkardığı EP’nin kapağını kullanması da süper olmuş. Zaten sevdiğim bu adamı daha bir sevdim.

Ezayah – Morning Star

Az önce dediğim gibi dergi Ezayah’ın The Morning Star isimli albümü hediyeli. Muhakkak edinin. Albüm de başarılı olmuş.

Bir Cevap Yazın

