Anadolu Haber’e Kızdım, Gazetede Çıktık!

Geçen gün şu yazıyı yazmış, okulumuzun gazetesi Anadolu Haber‘i kötü yayıncılık anlayışı sebebiyle eleştirmiştim. Okuyan okurlarım hatırlayacaktır yakındığım, şikayet ettiğim mevzuları.

İşte Anadolu Haber, kesin ben kızdığım için, başka sebepten değil, 589. sayısına bir değil, tam iki defa bizi basmış! Yapmış bunu! Yine blogu okuyan gönül dostlarımın şu yazıdan hatırlayacakları üzere bir süre önce proje sunumları esnasında rektörümüze projemizi sunmuştuk. Gazetenin bu sayısında da iç sayfalardan birinde bizim fakültedeki proje fuarından bahsedilmiş. Rektörle topluca çektirdiğimiz fotoğrafı koymuşlar.

Kırmızı halka ben, mavi halk Alper (Tıkla büyüsün, tıpış tıpış yürüsün)

Ayrıca en arka sayfadaki klasik “Öğrencilere Sorduk” köşesinde de soru olarak “Bu yıl ki bahar şenliklerini nasıl buldunuz?” diye sormuşlar. Orada da en aşağıya yine yakışıklılığımıza ve çekiciliğimize dayanamadıkları için yaptığımız tramvayla fotoğrafımızı koymuşlar!

Tramvayımız

Aferim, böyle devam ettikleri sürece ben de onları severim.

 

Bir Cevap Yazın

