Saçlarımı Kestirdim

Üzgünüm şu anda sevgili okur. Ama çevre baskısına daha fazla dayanamayıp aylardır uzayan saçlarımı kestirdim bugün. Saçlarım gidince artık kafa sallamanın bana keyif vermediğini hissettim lan. Şu an acayip üzgünüm mesela.

Aşağıda öncesi sonrası formatında bir fotoğrafım var. Çirkinim evet dalga geçmeyin. Siz siz olun mezun olmaya yakın bir zamanda saç uzatmayın. Saçımı kestirdikten sonra beynim açılır gibi oldu biraz ama itiraf edeyim. Şimdi bu beyin açıklığı ile biraz zaman öldüreyim sevgili okur 🙂

Önce - Sonra

One response to “Saçlarımı Kestirdim

  1. justin bieber in ta kendisi

    güzel olmuş, yenilik iyidir 🙂

Bir Cevap Yazın

