İnternetim Kesik

Aslında bu tip postları yazmalı mıyım bilmiyorum sevgili okur. Ancak biliyorsun bu blog aynı zamanda hayatımında bir raporu niteliği taşımaya başladı. O sebepten dolayı yazayım.

İnternet artık bizler için nasıl da kutsal bir nimet; nasıl da insani bir ihtiyaç değil mi? Özellikle sıcak yaz zamanlarında tatile gidemeyen onlarca masum genç için biricik sığınma noktası. Ama internet bizde yok!

Bizim apartmana ısı yalıtımı yapıyorlar. Binanın etrafını köpüklerle kaplayıp üzerlerini sıvayla örtüyorlar. Daha sonra da sizin istediğiniz bir renkte boyuyorlar. Tüm bu kaplama boyama işlemleri esnasında benim internetimi sağladığım kabloyu da sağolsun iptal edince sevgili işçi arkadaşlar, internetim kesildi. Yaklaşık 4 gündür de kesik. Şimdi benim yine matkabımı alıp birkaç yeri delmem gerek ki bu kabloyu yeniden kullanıma uygun hale getirebileyim.

Yakın zamanda internet tarifemi de değiştirmeyi planlıyorum.

Ve evet, işte bloga yazamamamın sebebi de bu sevgili okur. Ama sen sanıyor musun ki ben bu sürede boş duruyorum? Hayır. İşte ardarda eklenecek başlıklar:

  • Yaz okulum başladı
  • “Centrum” nedir?
  • Yaşlılara yer vermek ve prostat
  • Annem gitti
  • Alper bir ajanı deşifre etti
  • Volkan Vardar Pikolo’da!
  • Güncel olaylara takipsiz kalamayan blog!
  • Greenpeace’çi kız
  • “Atiye – Bu mudur?”
  • Bir metal hizmeti: Infected – Chaosium
Bir Cevap Yazın

