Yaz Okulu Başladı

Google'da " yaz okulu" aramasında ilk çıkan görsel (ayağında çizme ile bu kadar zıplayabilen kıza bir alkış)

Google'da " yaz okulu" aramasında ilk çıkan görsel (ayağında çizme ile bu kadar zıplayabilen kıza bir alkış)

Her yaz olduğu gibi bu yaz da bu kardeşiniz yaz okulunda. Her yaz olduğu gibi bu yaz da bu kardeşiniz Calculus alıyor. Geçen yaz kıl payı kaldığım Calculus II‘yi bu yaz yine alıyorum sevgili okur. Bu yaz muhakkak geçmem lazım, mezuniyetim bu derse bağlı. Dersi geçen yaz ilk vizeye kadar veren hoca veriyor yine. İnşallah bu sene biraz vicdanlı olur da geçerim sevgili okur. Geçen yaz her derse gittim. ama ilk vizeden sıfır almıştım. Finalde de ucu ucuna kalmıştım.

Bu yaz işimi şansa bırakamam sevgili okur. Elimden geleni yapacağım.

Bu yaz yaz okuluna 180 lira verdim. Bir buçuk ay boyunca günde 4 lira da yol parası vereceğim. Bunun benim ekonomime getireceği yükü bir düşünsene sevgili okur. O sebepten dolayı n’olur lan bu sene acısınlar bize. Eğer Calculus II’den kalırsam okul bir dönem uzayacak. Bu da kendimi hazırladığım bir durum değil. Öyle bir durumda muhtemelen intihar ederim. Yaparım bunu.

Öyle işte. Şu an bu yazıyı da birazdan başlayacak ilk dersten hemen önce kantinden yazıyorum. Her önemli, her kötü ve her mutlu anımda yanımda olan sevgili blogum ve sevgili okurum, bu yaz için bana şans dileyin.

Bir Cevap Yazın

