İşleri Yolunda Gitmeyen Adam

Bu öğlen işlerin yolunda gitmemesi olayında rekor kırdım sevgili okur. İşte yolunda gitmeyen işlerim:

  • Selami Abi’den almam gereken demoyu öğlen almayı planlıyordum. Ama yetişmemiş. O kadar yolu boşuna yürüdüm.
  • Hemen ardından geçen gün garantiye bıraktığım mouse’umu almak için gittim. Ama o da ne! Neymiş garanti belgesini koymamışım. O yüzden servisten yapılmadan gelmiş. Ulan ben garantiye verirken her şeyini götürdüm, oradaki adam sadece faturasını aldı. Garanti belgesini almadı. Benim suçum mu? İşin diğer bir boyutu da, ben zaten faturayı sana gösterebiliyorsam bu malı senden aldığımı kanıtlıyorum. Bir daha neden garanti belgesi istiyorsun? Ne yani bazı mallara garanti verip bazılarına mı vermiyorsun?
  • Yıldız Durağına gittim okula gitmek için. Kırmızı 4 gecikince dedim bari dolmuşla gideyim hemen diye. Dolmuşa bindim parayı verdim. Adama dedim gitmiyor muyuz? Meğer arabaya 7 kişi binmeden gitmiyormuş. O esnada Kırmızı 4 geçti. Ve dolmuş tam 20 dakika sonra kalktı. Salağım ben.
  • Okula gidince acil olarak Ömer Hoca’yı görmem gerekiyordu ama Ömer Hoca tam 1 aylık bir izne çıkmış.
  • Bari dedim Arzu Hoca’yı göreyim yüksek lisans için. O da yurt dışındaymış. Böylelikle tamamen avuçlarımı yalamış oldum.
Bir Cevap Yazın

