Minibüste Güzel Kız Tribi

Efsanedir

Bugün “minibüste o kadar boş yer varken bu güzel kız neden benim yanıma oturdu ?” tribini yaşadım sevgili okur. Bunu hemen Alper, Sercan ve Volkan’la paylaştım. İçlerinden birisi direk “taciz et lan” diye bir teklif yollasa da şaka yaptığından emin olduğum için güldüm 🙂

Lan o değil de bugün Yağız’a da anlattım. Ben bu hayatı minibüslerde gide gele öğrendim valla sevgili okur. Cidden yani. O kadar çok komik ve sinir bozucu şey oluyor ki anlatamam. Bu arada Volkan bu yaz hayatında devrim yaratacak bir karar verip ticaret hayatına atıldı. Pikolo‘da çalışıyor sevgili şişman dostum. Bu yazıyla alakası yok bu konunun. Yağız’la bugün Pikolo’da oturduk. Oradan aklıma geldi. Bu arada Yağız’la kız arkadaşının da arası bozulmuş sevgili okur. Çocuk resmen bir yanlış anlaşılmanın kurbanı olmuş. Sevgili kızlar, olur yani yanlış anlaşılmalar olur. Bu durumda arkadaşlarınıza son sözünü söylemesi için bir fırsat tanıyın da harap olmasınlar.

O değil de minibüste cidden en arkada ben oturuyordum. En önde yaşlı bir teyze oturuyordu. Başka da kimse yoktu. O güzel kız niye geldi yanıma oturdu?

Bir Cevap Yazın

