Güncel Olaylara Tepkisiz Kalamayan Blog

Sen sanıyor musun ki buraya yazmıyorum diye mecliste yaşanan yemin krizinden bir haberim, basketbolda gelen Avrupa 2.liğine sevinmedim ve Fenerbahçe’nin şike yaparak şampiyon olduğu haberini es geçiyorum? Hayır sevgili okur, hayır. Gündemi yakından, çok yakından takip ediyorum. Bu dediğim üç öne çıkan başlık hakkında kendi düşüncelerimi kısacık özetleyeyim istedim.

Meclis

Meclisteki yemin krizinde açıkçası milletvekillerimizin yemin etmesi taraftarıydım. Çünkü yemin etmeyerek mecliste bulunmamayı karşı taraf için bir koz olarak görüyorum. Ayrıca kimse oy veren insanların iradesinin üzerinde değildir. Keşke boykot edenler bir de onları seçen halka sorsaydı ne yapalım diye. İnanın halkın vereceği yanıt onların yaptığından farklı olurdu. Sonuçta verdiği oyun mecliste temsil edilmemesini kim ister ki? Hem daha milletvekili bile olmadan nasıl savunabilirsin ki savunduklarını? Daha önce de benzer olaylar olmuş. Keşke emsallerine bakıp ders çıkarsalarmış.

Takımımız

Bayan basketbol takımımızın Avrupa 2.si olması çok iyi. Ancak benim

takıldığım nokta hem basının hem de orada oynayan oyuncularımızın hepsinin birinciliği hayal olarak görüp kendilerine ilk beş içinde olalım yeter gibi bir misyon edinmeleri. Yani bu nasıl bir tırsaklıktır? Maçtan sonra spor yorumcularının yaptığı “Zaten Rusya çok güçlü bir takım”, “İkincilik süper bir şey” gibi yorumlarından sonra anladım ki son maça takımımız ikinciliği kabullenerek çıkmış. Zaten bu konuşmalarına da yansıyordu. Lan zerre hırs yoktu hiç birinde. Buna takıldım ve üzüldüm. Birinciliğe oynayıp kaybetsek çok daha iyi olurdu. İkinciliğe oynadık ve ikinci olduk. Ayrıca NTV‘de bir yorumcunun bu galibiyeti “artık aileler kız çocuklarının basketbol oynamasına izin verecek, yaşasın” şeklinde taçlandırması da süperdi 🙂 Demek ki kış olimpiyatlarında bayan körling takımımız 2. olsaydı aileler kızlarının körling oynamasına da izin verecekti.

Aziz Paşa

Son olarak Fener’in şike ile şampiyon olması var. Bunu ortaya çıkaran, takibini yapan insanlara helal olsun. Bir kulüp başkanının, federasyon başkanından daha yetkili olduğu bir ligde zaten şike olmaması imkansızdı. Anadolu takımları zaten yıllardır bas bas bağırıyordu gözünüzü açın diye. Bu gözaltı ve tutuklamalarla inan sevgili okur, adalete olan güvenim bir nebze olsun tazelendi. Eğer tutuklama varsa demek ki şike de gerçek. Yapılması gereken Fener’in, Eskişehir’in ve adı karışan diğer takımların Bank Asya’ya yollanmasıdır. Avrupa maceraları da iptal edilmelidir. Birileri çıkmış şimdi yok neymiş yeni sezona -30 puanla başlasınlar diyor. Yürü git lan, o kadar şike yap, 10 maçta g.tü kurtar. Var mı öyle bir dünya? Gerçi bu saatten sonra bu rezillik yeter onlara. Tüm bu iddialar, gözaltılar devam ederken biz Galatasaray taraftarı dimdik ayaktayız. Zira Galatasaraylı tek bir yönetici bile gözaltına alınmış değil. Bizim kelepir Cimbom’umuz bu sene s.çıp batırsa da hilesiz hurdasız yaptı bu işi. Gururluyum.

2 responses to “Güncel Olaylara Tepkisiz Kalamayan Blog

  1. Ozan Devrim Yay

    “Sonuçta verdiği oyun mecliste temsil edilmemesini kim ister ki?” demişsin ya işte tam ondandır bu boykot. Çok da yerindedir (BDP’lilieri ve bağımsızları kastediyorum)

  2. Adnan oktar

    @1 +1

Bir Cevap Yazın

