PROOFHEAD.NET’ten Türk Metaline Büyük Hizmet!

Infected – Chaosium (2001)

Infected’ın 2001 tarihli Chaosium – The Ruins Of Elsian Era EP’si kim ne derse dersin belki de gelmiş geçmiş en iyi 20 Türk Metal albümü arasındadır. Bu EP’de yer alan 4 parçanın her biri içerdikleri klavye altyapıları ile melodik yapıdaki metalin klasikleşmiş örnekleridir. Hayatımda dinlediğim en iyi scream vokal performansları da yine bu albüm içerisindedir. Albümdeki kadro şöyle: Vokallerde Salih Süleymanoğlu, Gitarlarda Evren Togay ve Oytun Türk, Bas gitarda Tuğrul Varol ve klavyede de İlkay Özboyar.

Bu EP yalnızca kaset formatında basılmış. İnternette aramaya kalkarsanız da bulmanız imkansızdır. Bu mükemmel albüm artık basılmıyor da. Dolayısıyla edinmek için elinizdeki tek şans ya bir arkadaşınızın size hediye etmesini beklemek ya da indirmektir. Ben de bu kaydı kasetten dijitale aktardım. O yüzden başlangıçta duyduğunuz o dip sesler normaldir. Umarım bunu indiren herkes bana teşekkür eder. Eğer link ölmüşse lütfen bana mesaj atın. Kaset görsellerinin taranmış hali de mevcut. Yani eğer arşivciler varsa yorum olarak yazıp istedikleri takdirde albümün kartonetini de dijital olarak verebilirim.

Vatana millete hayırlı olsun.

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN.

EP’nin şarkı sözleri için aşağıdaki linki kullanın.
http://www.metallyrica.com/lyrica/infected_tur/chaosium__the_ruins_of_elysian_era.html

7 responses to “PROOFHEAD.NET’ten Türk Metaline Büyük Hizmet!

  1. Dread Nought

    süpersin süper, ellerine sağlık. kasedi kaybetmiştim, kara kara düşünüyordum. gerçekten epik bi albümdür. Türkiye’de sembolik olarak 666 tane basılmıştır.

    Teşekkürler.

  2. Serkan86

    Gerçekten sağlam iş çıkarmışssın. Ellerine ve emeğine sağlık.

    Salih Süleymanoğlu ile Evren Tolgay daha sonra Sexen isimli bir projede albüm çıkarttılar.

    http://www.censoredinc.com

  3. CanDjent

    Merhaba, acaba demoyu yeniden upload edebilmeniz mümkün mü? çok sevinirim teşekkürler şimdiden!

  4. Hemen yükledim yeniledim 🙂 Uyardığınız için ben teşekkür ederim 🙂

    http://www.mediafire.com/?mx088ajn97u6d7j

  5. CanDjent

    Teşekkürler hemen indirdim şimdi, peki kapağı gerçekten farklı mı çünkü metal-archives sayfasında böyle bi kapak var http://www.metal-archives.com/albums/Infected/Chaosium_-_The_Ruins_of_Elysian_Era/60472

  6. Aslında farkederseniz iki kapak da aynı. Ancak metal archives’teki üstteki kapağın renginin çok fazla açıldığı bir versiyon. Yukarıya koyduğum kapağı ben bizzat kasetin üzerinden taramıştım vakt-i zamanında. Dolayısı ile ben size rahatlıkla orijinal kaset üzerindeki kapağın bu olduğunu söyleyebilirim.

  7. CanDjent

    çok güzel paylaşım, teşekkürler tekrardan. bir de 97 de çıkan Spirit of Doom demosu ortaya çıksa bütün kayıtları bulup tamamlamış olacağız 🙂

Bir Cevap Yazın

