Video Blog ve 45’lik Plak Kabı

Plak Kabı

Bugün canım sıkıldı biraz. Öğlene doğru dışarı çıktım. Önce bir Selami Abi‘nin yanına gittim. Oradan da ticaret hayatında emin adımlarla ilerleyen Volkan‘ın mekanı olan Pikolo Bar‘a gittim. Yunus‘la oturuyorlardı vardığımda. Ben de yanlarına iliştim. Oturduk muhabbet ettik biraz.

Sonra İlker‘le Türker geldi. Özlemişim ikisini de. Onlarla da muhabbet ettim. Bu esnada dün gece  yatmadan önce aklıma gelen 45’lik plak kabı olayını anlattım bunlara. Şimdi koleksiyondaki çoğu plağın kabı yok benim. İşte bunlar için bir default kap yapayım dedim. Ancak plak kabının ortasında yer alacak ve içerisindeki plağın göbek kısmını gösterecek büyüklükteki deliği nasıl açacaktım? İşte sorunda buydu zaten. İlk etapta 50 tane yapayım dedim. Böyle diyince İlker “ilk etapta” sözcüğüme dikkat çekti. Güldük hep beraber. Sonra biraz televizyon maceralarından konuştuk İlker’in.

Bir süre önce aklıma gelen video blog fikrini Türker gene teklif etti. Nedense mantıklı geldi bu sefer. Haftanın belirli bir günü bloga kendime ait bir video koyacağım. En fazla 2 dakika sürecek.İlk haftalarda deneme amaçlı Türker’le ortak hazırlarız belki.

Neyse, plakların ortasındaki deliği de nasıl yapacağımı buldum  Türker’in fikri ile. Biz de bir demir bardak var. Onun kenarlarını keskinleştirip kağıdı kolaylıklıkla kesebilirim daire şeklinde. Şimdi onunla uğraşıyorum.

Bugün Oruç Aruoba‘nın Özlediğin Gidip Göremediğindir şiirine aşık oldum lan. Belki bana içinden “hadi canım” diyeceksin ama kendimi sanki kendi şiirimi okuyormuş gibi hissettim. Bu kadar çok şey bu kadar yalın anlatılamaz ki kardeşim! Bu adamı hayatımda ilk defa okumuştum ama sanki hayatım boyunca onu okuyormuş gibi hissettim. Diğer yazdığı şiirleri de okuyorum şimdi. Adamın anlatış tarzı kafama o kadar uyuyor ki ben bile şaşırıp kaldım. Neyse, yukarıda adını yazdığım şiiri verip bitiriyorum.

Özlediğin, gidip göremediğindir;
ama, gidip görmek istediğin

Özlem, gidip görememendir; ama
gidip görmek istemen

Özlediğin, gidip görmek istediğin-
ama gidip göremediğin

Özlem, gidip görmek istemen-
ama, gidememen, görememen;
gene de, istemen

2 responses to “Video Blog ve 45’lik Plak Kabı

  1. lilith

    oruç aruoba candır!okumana sevındım:)

  2. müdür

    video blogu yaptım mesut abi! senlede yapmalıyız bi ara böyle röpörtaj gibi bişeyler süper oldu ben beğendim 😀

Bir Cevap Yazın

