Şöyle Bir Takıntım Var

Budur!

Lan neden bilmiyorum bu hanıma bu aralar takıntılıyım sevgili okur. Yani söylediği şeyi anlamıyorum, yaptığı müzik de çok güzel değil ama bu hanıma takmış durumdayım. Budur isimli komik şarkısına çektiği klibi izliyorum nerede denk gelse. Hatta youtube’dan kaliteli versiyonunu indirdim arada evde In Flames, Sabhankra falan dinlemeyi bırakınca açıyorum bunu.

Ya da görüntü olarak sesi kapatıp döndürüyorum ki o zaman daha hoş oluyor. Atiye‘nin internetten fotoğraflarına baktım. O kadar güzel değil. Ama bu klipte ne yapmış nasıl yapmışlarsa mükemmel güzel bir hanıma dönüştürmüşler. Helal olsun bunun makyözüne, ışıkçısına, kameramanına ve yönetmenine.

Üstelik sadece ben de değil, Volkan da %100 oranda bana katılıyor. Antalya’ya giderken Türkçe kliplerin içinde ilk sıradaydı otobüste. İzleyip durduk. Dediğim gibi müzikal anlamda bir beğeni falan durumu yok. Yani şarkının müziği, efektler falan çok komik. Youtube yorumlarında yazmışlar ditijal ses kalitesi budur diye. Aynen katılıyorum. Ancak işte klipteki hanım kız da nasıl sevimli lan. Öyle böyle sevimli değil 🙂 Bir de aralarda bu mudur diye sorarken falan masum masum bakıyor. Hakkaten çok iyi ayarlamışlar bu bakışları makışları helal olsun.

2 responses to “Şöyle Bir Takıntım Var

  1. Hakkaten ya son zamanlarda benide aynı şekilde etkiledi diyebilirim 🙂 Şarkı hiç dinlediğim tarzda değil ama klip çok hoş…

    Bence en büyük etkenlerden birisi kareografi, bence çok uğraşılmış, emeği geçenleri tebrik etmek lazım…

  2. haa unutmadan bir de şöyle bir klip varki oda bunun muadili diyebiliriz 😀

Bir Cevap Yazın

