Güzel Bir Geceydi

Güzel bir gece yaşayabilmek çok zor bu zamanlarımda. Aklımın bölük pörçük olduğu; gecelerin tedirgin geçtiği zamanlar bunlar. Yüreğinde sıkışıp kalan, bir türü dışarı atamadığın bir yüke sahip olma hissi içerisinde geçiyor zamanlarım. Korkmamam elde değil. Güzel bir gece oysa beni rahatlatan, bir nebze olsun bu yükü unutturan bana. Belki güzel bir film, belki de çok iyi bir albüm “Ayın karanlık yüzü” gibi insanın görmekten çok duymayı dilediği bir şaheser mesela.

Yarısında bırakılmış limonlu bir çay belirleseydi bu gecenin ne kadar güzel olacağını bu yazıyı yazmama gerek kalmayacaktı. İç huzurunu buldum bu gece. Yarın eser kalmayacak biliyorum ama bu gece belki de yaratılmışların en üstünü ben olacağım. Ben olacağım.

Bir yılda verdiğim emeğin birkaç saatte heba olduğunu görünce belki de ölmek için yine böyle güzel bir geceyi seçerim. Ölümü bu kadar huzurla karşılamak cennete gitmek kadar güzel değil midir sizce? Gülen, gülümseyen, merak eden bir ruh yapısı ile beni içine çeken bu hayata kayıtsız kalamadım bu gece. Bir önceki minibüsü kaçırmak aklımda, hiç de canımı sıkmadı. Yarım, gümüşten bir ay vardı gökyüzünde zira ve çok huzurlu ve güzel bir hava. Güzellikde ancak mutlu zamanlarda eskimiyordu. Kalıcı oluyor, aklıma saplanıyordu.

“Şehrin Ruhu”nu yaşadım tıpkı gösterdikleri gibi aynı yerlerde, aynı melodilerle. Bu hissiyatı yaşamaktan hiç sıkılmadığımı fark ettim.

Bunları bana içimdeki huzur yaptırdı. Bu gece. Sadece bu gece üstelik. Son sözlerime karşılık son bir söz daha. Evet, çok güzel bir geceydi.

Bir Cevap Yazın

