Balta Aldım

Bugün nihayet kendime bir balta aldım sevgili okur. Uzun süredir ihtiyacım vardı. Bugün ders çıkışı Yıldız’da inip hemen karşıdaki hırdavatçılardan birine girip sordum balta var mı diye. Adam da sağolsun hemen küçük boy, tam da istediğim gibi bir baltayı çok çok uygun bir fiyata söyleyince derhal aldım. Hatta utanmayıp bu iyi fiyata pazarlık yapıp 2 lira daha düşürttüm.

Oradan dönerken elimde siyah poşetin içinde balta ile Ziraat Bankası Görüntülü İşlem Merkezi‘ne girdim hemen yakında diye. 11 liralık kredi kartı borcumu ödedim. Kadın titizliğim için teşekkür etti. Sağol dedim.

Baltam çok güzel sevgili okur. Ucundaki metal kısmın ağırlığı 600 gram. Sapı ise fiberglastan. Görüntüsü falan da çok hoş bence. Umarım sizlerin de yakın zamanda böyle güzel bir baltası olur.

baltal

Baltam

One response to “Balta Aldım

  1. Mert Göksüzoğlu

    sapının fiberglas olması çok hoşmuş gerçekten. Güle güle kullan Mesut.

Bir Cevap Yazın

