Yemin Ederim Gerçek: Medyum!

Lan bak yalan söylüyorsam ekmek çarpsın ki şu aşağıda gördüğünüz kartviziti buldum! Önceki gün eskiden Alf Kırtasiye‘nin olduğu yerin önünde otobüse binmek için bekliyordum. Bir de baktım ki orada yerde 3 tane üzerinde medyum yazan kartvizit gördüm. Kartvizit koleksiyonum olduğu için hemen aldım yerden. Lan bir de baktım ki ciddi anlamda arşivlik bir kartvizit!

Üstelik kartvizitin sahibi Eskişehir‘de yaşıyor. Hani hep internet sitelerinde görürdük böyle kartvizitleri de acaba gerçek mi diye sorardık kendimize. İşte bu gerçek sevgili okur.

Medyum kartviziti

3 responses to “Yemin Ederim Gerçek: Medyum!

  1. ZAaaaaaaa

    git aga ya böyle şeylere inanmayın

  2. SavaşAlp

    HAHAHAHAHAH (: bunu şimdi gördüm ben !! çok iyi kartvizit valla 😀

  3. ilginç kışın kurtlar aç kalınca şehirlere dökülürler o da buna benzedi

Bir Cevap Yazın

