Mükemmel Bir Transformers DVDsi!

DVD'nin kutusu bu şekilde

Dün belki de ileride ekonomik olarak beni çok zor durumda bırakacak birşey yaptım sevgili okur. Dur bakalım ne olacak.

Transformers: Revenge Of The Fallen filminin Two-Disc Special Edition‘ını aldım dün sevgili okur. Artık neden oldu nasıl oldu bilmiyorum fiyatı 50 lira olan bu koleksiyonluk mükemmel eser 14.90‘a adeta benim almamı bekliyordu. Fiyatındaki bu düşüşe sebep olan nedir bilmiyorum. Ama işime yaradı.

Bu versiyonun asıl olayı çift dvdli olması değil elbette. Asıl numara, dvd kutusunun birkaç hamle ile 35 cm boyunda bir Bumblebee‘ye dönüşebiliyor olması. Evet, dvd kutusu bir Transformers‘a dönüşüyor. İşte bu mükemmel koleksiyonluk parçayı sade 14.90’a almanın haklı keyfni yaşıyorum sevgili okur.

Cebimdeki son paraydı ama olsun lan. Şimdilik mutluyum 🙂

35 cm boyundaki Bumblebee

Bir Cevap Yazın

