2 Lira’ya Ogün 5 Lira’ya Pentagram!

Hepsiburada.com‘da arefe günü inanılmaz bir indirim vardı sevgili okur. Hala var mıdır bilmiyorum da o gün denk geldi ve inanamadım yani.

Ogün Sanlısoy‘un Üç albümünün CD’sini neden ve nasıl bilmiyorum, 1.69 TL’ye; Pentagram‘ın meşhur kapaklı Popçular Dışarı CD’sini de 5 TL’ye veriyordu hepsiburada. Yani kargo dahil hepsi 10 liraya geliyordu ki bu da inanılmaz hesaplı ve avantajlı oluyordu. Aldım hemen.

Şimdi Ogün Sanlısoy’un Üç albümünün geçmişe dayalı bir hatırası var. O yüzden hep içimde kalan bir ukte idi, hallettim. Popçular Dışarı albümü de sırf Black Magic coverı için bile alınabilecek bir live albüm bence.

Bunları almışken küsüratı ayarlamak için uzun süredir çok ciddi biçimde ihtiyaç duyduğum bir geometrik şekil şablonu ile bir 30 cm’lik çelik cetvel de aldım. Bu açıdan iyi bir alışveriş oldu yani.

Bir Cevap Yazın

