Ders Seçtim

Sabah 09.30’da girdim. Calculus II‘yi listeden aradım, buldum. Tıkladım seçtim. “Ders seçimimi tamamladım” butonuna tıkladım. 377 lirayı gördüm ve çıktım.

İşte size hayatımın en kısa ders seçimi sevgili okur. Yani önceden olsa bilirsin yazardım, çizerdim, ders programını koyardım falan. Bu sefer yok öyle şeyler. Bir tek Calculus II aldım. O da salı, perşembe ve cuma günleri öğleden sonra. Yarın bakalım özel öğrenci olayı için başvuracağım bir aksilik falan olmazsa.

Bu arada yarın stajın son günü sevgili okur. Bir yandan rapor hazırlıyorum. Acayip canım sıkılıyor lan. Bir de herşeyi raporda yazamıyoruz. Onun sıkıntısı var. Neyse o hususları da artık sunumda anlatıcam. Okulun açılmasına çok az kaldı. İçimde buruk bir sevinç var lan.

Yarın görüşürüz.

Bir Cevap Yazın

