Bankalar Bedevisi

Ziraat Bankası

Son iki gündür bankalarda talihsizlikler yaşıyorum sevgili okur. İlk talihisizliğimi Western Union‘la para gönderen Seval‘in parasını çekerken yaşadım. Ziraat Bankası‘na gittim. Güvenlikteki genç arkadaşa “Western Union ödemesi yapıyor musunuz?” diye soramadan, “Westen Union” sözcüğümle birlikte sıramatiğin en üst butonuna basması bir oldu güveniğin. Neyse, sıra numarasını alıp beklemeye başladım. Lan tam 25 dakika bekledikten sonra bir baktım ki numaratörlerde hep 200, 600 ve 800’lü sayılar var. Bendeki numara 700 küsür. Allahalla, dedim bir sıkıntı var. Daha sonra o anda boş kalan bir vezneye yanaşıp sordum “Yav bana hiç sıra gelmeyecek mi?” diye. O anda bayan “Aaaa pardon, ben alacaktım, unutmuşum basmayı” dedi. Kimlik fotokopimi istedi. Yok dedim fotokopi. Baya bi öfkelendim, bayan “hemen dışarıdan çektirin” dedi. Neyse çıktım. Söve söve gittim çektirdim. İçeri girdim. Allahtan kimse girmemişti sırama. Hemen gittim. Ben sırada beklerken işlem yaptıran insanları görüp sinirleniyordum ne kadar uzun sürüyor diye. İşte bu sebepten dolayı kronometreyi çalıştırdım telefondan. Tam 9 dakikada paramı alıp teşekkür edip ayrıldım.

Vakıfbank

Bir diğer bahtsızlığımı da önceki gün Vakıfbank‘ta yaşadım. Malum harç dönemi, herkes akın ediyor Vakıfbank’ın ATM’lerine. Yaklaşık 15 dakika sıra bekledim. Sıra bana geldi. Dedim önce Seval’in harcını yatırayım. Hemen tık tık girdim okul kodunu, tc numarasını falan. Parayı verdim ATM’ye geri verdi önce. Sonra tekrar soktum ve bu sefer kabul etti, 8 lira para üstü dedi ve zırt diye kesildi. Sonra bir hata mesajı çıktı. ATM yalan oldu, bilmem nereyi arayın ne yapın diye. Lan para üstünü alamamışım, makbuzu alamamışım. Sinir oldum. Neyse, içeriden görevli geldi. Bankamatiği açtı. Bankamatiğin içini görmeyenler için, içeride bir bilgisayar var. Ona bağlı bir sürü kablo falan. Bir de süper bi soğutma sistemi var. Neyse adam son işlemlere baktı ve “burada en son parayı iade ettiği gözüküyor” dedi. Haydii! Allahtan ben bişey demeden arkadaki elemalar “parayı aldı, paraüstü vermedi” dediler. Görevli bankanın içine çağırdı beni. 10 dakika sabırla veznede bekledim. Hemen bir dilekçe doldurup önce makbuzumu adım, sonra da para üstünü. Görevli sağolsun epey ilgilendi. Bir daha da lanet ettim harç ödemeye.

Bir Cevap Yazın

