Hacısal Psikolojik Test

Bugün dolmuşta giderken yeni bir psikolojik test yaptım sevgili okur. O an aklıma gelen tüm sevdiklerime, eşe, dosta, akrabaya şu mesajı yolladım: “Bir hacı varmış ona kadar sayarmış bir iki üç dört beş altı yedi sekiz dokuz on.” Bu mesajı aşağı yukarı 30 kişiye yolladım. Aşağıda cevap verenlerin cevapları yer alıyor.

Orbay: Yattın mı şimdi gördüm
Serkan: (aradı kimsin sen dedi? )
Türker: Hacı sen kimsin bu arada?
Onur: Abi var ya çok az kaldı çok rahatlayacağım darısı senin başına
Koray: En sevdiğim hacı
Yağız: Bu sefer anlamadım
Anıl: .) law yu
Saadet: 🙂
Ender: Onlar bizden değildirler
Murat: Canın mı sıkıldı gene?
Togay: Benden sana in fileyms ten koloni gelsin
Halil: Evet.. =D

Bu kişilerin dışında cevap yollamayan özellikle Volkan, Alper, Japon, Sercan, Yağız, Ufuk, Burcu, Merve, öbür Merve ve diğer aklıma gelmeyenler, hepinize eksi bir puan yazdım. Bir sonraki sms’le psikolojik analizde görüşmek üzere.

NOT: Bu testin sonuçlarını merak etmeyin. Söylemeyeceğim.

2 responses to “Hacısal Psikolojik Test

  1. cevap yollamayanlara helal olsun iyi tanıyorlar seni 🙂 bu arada iki adet Yağız adlı arkadaşın mı var lan?

  2. Anıl Yaşatan

    Hiç yadırgamamıştım ama altından da bunun çıkacağını tahmin edemedim doğrusu 🙂

Bir Cevap Yazın

