Starbucks Enayiliğimiz

Kahvesi 8 lira ise bardağı en azından 3-4 lira eder? Saklıyorum...

Cuma günü Volkan‘a neden ve nereden esti bilmiyorum tam da Doğa ve Çevre Kulübü toplantısına giderken beni yoldan çevirip Espark‘taki Starbucks‘a gidip kahve almayı önerdi. Nescafe 3’ü Bir Arada‘dan başka özellikle kahve arayan ve isteyen biri olmadığım için bu teklif açıkçası çok da makul gelmedi bana. Ancak Volkan’ı kıramayıp takıldım peşine.

Espark’ın alt katına yeni açılan Starbucks’tan içeri girdik. Fiyat yazan bir tablo gördüm. Lan baktım ama kahvenin fiyatını göremedim. Bu esnada görevli kız ne istediğimizi sordu. Bizim babadan zengin Volkan ben hala kahve fiyatlarını arayadurayım 3 tane (kendine, bana ve Yunus‘a) en büyük boy (vento oluyor galiba) kahve mi kahve latte’mi birşeyler istedi.

Ben de muhtelemen fiyatı 4 küsür falandır lan ne olacak diye içimden geçirdim. Zira büyük çayın yaklaşık o fiyatlarda olduğunu zorlukla sökebilmiştim o tablodan.

Görevli kız bizden üç kahve için yalnızca 24 lira aldı lan! Düşünsene sadece 24 liraya 3 bardak kahve aldık. Çok zengin olduğumuzdan ve zaten sürekli Starbucks’tan kahve içtiğimizden çok da koymadı bize yani. Fiyatı duyunca hiç afallamadık, hiç şaşırmadık.

Hatta dışarı çıktığımızda Volkan bana “lan 24 liraya ne alırdık başka?” diye sormadı. Zaten ben de ona 3 paket Marlboro alabileceğini söylemedim (zam gelmiş bu arada 9 lira olmuş).

Bu da bizim süper lüks yaşantımızdan sana bir kesitti sevgili okur. Dersler çıkar.

Bir Cevap Yazın

