Mouse Değişimi ve Teknosa Müşteri Hizmetleri

MYSZA4G7360N-1-1

A4 Tech G7-300

Taa şu yazımda aldığımı söylediğim logitech marka mouse‘um bozuldu bir süre önce. Tıklama tuşları çalışmamaya başlayınca teknik servise yolladım. Ancak 3. yollamamın sonunda beni arayıp mouse’un tamir olmayacağını ve mouse için ödediğim parayı hediye çeki olarak vereceklerini, bu sayede yeni bir mouse alabileceğimi söylediler.

40 liralık hediye çeki elimde Teknosa mağazasında dolaşmaya başladım. Ancak istediğim gibi bir mouse bulamadım. Tüm mouse’lar standart iki klik ve bir roll’dan oluşuyordu üstelik bu saçma halleriyle fiyatları 37 lira falandı. En son A4 Tech‘in bir mouse’unu buldum. Bu da çok iyi sayılmazdı ama pil tüketimi çok ekonomikti ve mouse’un tuşlarının işlevlerini ayarlayabiliyorduk.

Teknosa’nın bu noktaya kadar ilgisi beni memnun etti. Bu yukarıda bahsettiğim mouse’u ben 37 liraya ldım sevgili okur. Eve gelip baktığımda fiyatının diğer sitelerde 25 lira civarı olduğunu görünce çok pis sövdüm ama. Sonuç olarak çok çok iyi bir mouse’dan olup daha kötü bir mouse’a aynı parayı vermiş oldum.

Şimdilik devam ediyorum bakalım bu mouse’la. Neler olur bilmiyorum ama.

One response to “Mouse Değişimi ve Teknosa Müşteri Hizmetleri

  1. Mouse alırken Microsofttan şaşmıcaksın adamım. Benim 8000 serisi kullandığım mouse bozulunca teknosada kampanyasını yakalayıp 40 liraya 4000 serisi fıstık gibi bi mouse aldım. Bluetrack teknolojisi var heryerde çalışıyor. Pil ömrü 8 ay diyor.Şu an 2 ay oldu herhangi bir sıkıntı yok. Uzun ömürlü olsun istiyorsan mouse alırken biraz para baymak gerek

Bir Cevap Yazın

