Lise Arkadaşları Başka Oluyor

Kadir ben Yusuf

Bugün saat 17.30 civarı çarşıdaki işlerimi bitirip eve dönmek üzere plan yapmaya başladım. Önce dedim otobüsle gideyim, sonradan otobüs beklemeye üşenip dolmuşla gitmeye karar verdim. Ancak bayram münasebetiyle dolmuşun tıklım tıklım dolu olacağını öngörüp biraz daha ileriden binmek için Espark‘a doğru ilerlerken Varuna Gezgin‘in karşısında Donas‘ın yanında liseden arkadaşım Kadir‘i gördüm. Marlboro Light‘ından içli içli çekip birilerini bekliyordu 🙂 Yanına gittim. Kucaklaştık falan. Meğer yine liseden Duygu ile Yusuf da Varuna Gezgin’deymiş ve birazdan da bizim Burak gelecekmiş.

Ben de 15-20 dakika otururum diye Varuna Gezgin’in terasına çıktım. Bizimkileri buldum. Şaka maka özlemişim hepsini. Kısa bir süre sonra Kadir’in bir arkadaşı geldi, Melike‘ydi sanırım. Çok sıcak sevecen bir kız. Bir süre sonra da süper bıyıklarıyla Akay (Burak) çıktı geldi 🙂 Bu herifi lisede de çok severdim. Arka sıramızda otururdu duvar dibinde.

Herkes hayatından kesitler sundu sevgili okur. Sağolsunlar Yusuf ve Kadir bir nebze de olsa yaptıklarımdan haberdarmış blogu okuyup. Mutlu oldum ne yalan söyleyeyim 🙂 Daha sonra bir arkadaş daha gelince sayı arttığından mekandan kalktık. Ben eve gelmek üzere hamle yapınca Kadir yine kolumdan tuttu bırakmadı. Yine kıramadım Kadir’i.Yolda da bir başka arkadaş dahil oldu yanımıza.

Bu sefer de Public Tube‘a gittik. Kardeşim Murat da buradaymış arkadaşlarıyla. Kadir bir şaka yaptı buna güldük epey. Sonra gene güldük birşeyler anlatıp. Konuştuk lan baya. Yusuf askere gitmekten bahsetti, Akay oyuncu olmaktan bahsetti, Kadir 2. sınıfa devam ederken yüksek lisans yapmaktan ve mimarlık eğitiminden bahsetti, Duygu evlenecekmiş onu söyledi, ben de birşeyler söyledim. Ne söyledim valla aklımda değil.

Public Tube’da çok az oturup dostlarıma veda ettim. Eve gelmek üzere dolmuşa bindim. Dolmuşta hep lise yıllarını düşündüm lan. Bir acayip oldum, duygusal oldum. Karnım ağrıdı dolmuştan inince.

Reklamlar

One response to “Lise Arkadaşları Başka Oluyor

  1. bu tipler bu tipler 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s