Aynı Dolmuşa Binmek

Onlarca dolmuş arasından sabah bindiğim dolmuşa akşam eve dönerken de binebiliyorsam, aynı şoförün sürdüğü yani, bu benim çok şanslı olduğumu değil; tamamen umutsuz, karamsar bir hayat sürdüğümü gösterir sevgili okur.

Karamsar bir hayat sürdüğümün daha pek çok kanıtı var. Örneğin her akşam eve dönerken bir türlü dolmuşa huzurlu olarak binemiyorum. Lan ne bileyim sanki bir yerlerde bir şey eksik kaldı gibi hissediyorum.

Kantinde, yemekhanede falan hep sağa sola bakıp gülen kahkaha atan insanlara bakıp kızıyorum. Bir acayipleştim mal oldum sanki.

Bugün uzun süren parasızlığımdan bir nebze olsun kurtuldum. Bu durum biraz mutlu etti beni. Ama üzerimdeki bu durgunluğu yine atamadım. Sevdiğim insanlara sarıldım bende çaresiz n’apıyım.

İyi oldu ama. Yani biraz kafam rahatladı. Bugün aylar sonra mesaj hakkı aldım. uzun süredir mesaj atamadığım insanlara mesaj attım. Kimisi bir an önce konuşmayı kesmek istedi, uzatmadım ben de. Kimisinin kontoru yoktu uzun uzun çaldırdı. Kimisi canıma kurban olacağını söyledi 🙂 Mesaj atmayı özlemişim lan. Valla insan acayip rahatlıyor. Konuşmak hakikaten beni korkutmaya başlıyor lan. Bunu farkettim. Gerçi bunun böyle olması bana bir ergen sevinci yaşatmadı, sonuç olarak konuşma kabiliyetimin artması, sivrilip ön plana çıkması lazım.

Dün Savaşalp aradı, çok sevindim ve mutlu oldum. Bugün facebook’ta çok uzun süredir konuşmadığım bir arkadaşımın durumuna yorum yaptım lan biraz da korkarak. Bir de baktım ki cevap vermiş ve beğenmiş. Lannasıl sevindim anlatamam.

Sabah yine aynı şey olursa yani okula gittiğim dolmuşla eve döndüğüm dolmuş aynı olursa, ve ben bu kadar olayın hareketin içinde bunu farkedersem önümüzdeki hafta için bir psikologa gideceğim.Hayatımda hiç gitmedim, çok merak ediyorum.

Bu aralar yeni bir uğraşım var. Şu yapbozu yapmaya başladım. Ne zaman biter bilmiyorum. Ama başladım. Bir ara bu yapboz olayı ile ilgili bir yazı yazayım diyorum sevgili okur. Bu gecelik böyle bitsin. Görüşürüz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s